عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی دهه امامت و ولایت برگزار شد


جلسه شورای هماهنگی دهه امامت و ولایت برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی دهه امامت و ولایت برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی دهه امامت و ولایت با حضور اعضای شورا به ریاست تاجی فرماندار مراوه تپه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اسمعیل تاجی در این جلسه ضمن تبریک بمناسبت سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی ، پیشاپیش فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر را تبریک گفت و بیان داشت : انشالله همه ما بتوانیم با خدت رسانی به مردم باعث تحکیم نظام و خواسته امام راحل باشیم .
تاجی افزود : دشمنان اسلام و میهن عزیز ما با انواع دسیسه ها و ایجاد شایعه در فضای مجازی میخواهد عدم کارامدی نظام اسلامی و دولت مردان را به مردم نشان دهد و این نشان از نفوذ دشمن هست .
فرماندار مراوه تپه با بیان این مطلب از مقام معظم رهبری که جنگی اتفاق نخواهد افتاد از اشراف کامل و آگاهی رهبر عزیمان نسبت به توان نظامی و اقتصادی و تحرکات دشمن حکایت دارد.
وی بیان داشت : جنگ ما جنگ اقتصادی هست و باید فرهنگ درست مصرف کردن را بخاطر مردم ، خون شهدا و انسانیت ایجاد کنیم و می توانیم با استقامت و درایت دولت و ملت بر مشکلات غلبه نمائیم .
تاجی در این جلسه خواستار تلاش بیشتر مسئولان در جهت رفاه مردم با توجه به نزدیکی اعیاد بزرگ مسلمانان شدند.
وی ادامه داد: با توجه به شریط اقتصادی در بازرسی واحد های صنفی هیچ تسامحی نداشته باشید و با متخلفین بطور قاطع برخورد شود .
ایشان در ادامه با توجه به مقارن شدن هفته دولت و دهه امامت و ولایت خواستار ارسال برنامه های ادارات و دستگاه های اجرایی جهت هر چه پر بار تر برگزار شدن این اعیاد و مناسبت های بزرگ دینی و ملی شدند.
وی با اشاره به نزدیک شدن عید غدیر خم با توجه به جنگ افروزی و ایجاد رخنه و تفرقه توسط دشمن از مسئولین خواستند در مراسمات و مناسبت های پیش رو و در سخنرانی ها مردم را به وحدت تشویق نمایند.

جلسه شورای هماهنگی دهه امامت و ولایت برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .