عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانوان با آموزش صحیح و هدایت فرزندان به سمت فعالیت های مفید اقتصادی در جامعه تاثیر گذار باشند

مدیرکل امور بانوان گلستان درنشست"بانوان ، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی"درگنبد

بانوان با آموزش صحیح و هدایت فرزندان به سمت فعالیت های مفید اقتصادی در جامعه تاثیر گذار باشند

بانوان با آموزش صحیح و هدایت فرزندان به سمت فعالیت های مفید اقتصادی در جامعه تاثیر گذار باشند

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در نشست "بانوان، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی" در شهرستان گنبد کاووس گفت: بانوان با آموزش صحیح فرزندان خود و هدایت آنان به سمت فعالیت های مفید اقتصادی در جامعه تاثیر گذار باشند و آینده جامعه را رقم بزنند و این همان توسعه است.

کلثوم غفاری توران در این نشست افزود: در دین مبین اسلام و سفارشات کتاب مقدس قرآن بسیار به معیشت و تلاش انسان تاکید شده است که می توان از آنها در زندگی درس گرفت .

از این رو وی خاطر نشان کرد : هیچ دولتی و هیچ کشوری توان فراهم کردن بستر اشتغال دولتی را برای همهی شهروندان خود ندارد بانوان که قلب خانواده و تربیت کنندگان فرزندان هستند و باید به کودکان از همان سنین کودکی زمینه های کار و تلاش را آموزش دهند به جرأت می توان گفت که جامعه روی توسعه را نخواهد دید مگر اینکه مشاغل خانگی و فعالیت های اقتصادی منجر به تولید رشد یابد .

غفاری در ادامه طی ایراد سخنانی گفت : بانوان با آموزش صحیح فرزندان خود و هدایت آنان به سمت فعالیت های مفید اقتصادی در جامعه تاثیر گذار باشند و آینده جامعه را رقم بزنند و این همان توسعه است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان یاد آور شد : فرصت حمایت از بانوان با جدیت فراوان در دستور کار دولت است و دولتمردان به این نتیجه رسیده اند که زنان را در همه عرصه ها ببینند مخصوصاً کار آفرینی.

وی با اشاره به نعمات فراوان انقلاب در همه زمینه ها از جمله حضوربانوان در جامعه گفت : درهر حوزه ای که بانوان وارد شوند شکوفایی موثرتری بوجود خواهد آمد لذا لازم است در استفاده از ظرفیت بانوان چه در ادارات و موسسات و موارد اشتغالزایی اقدامات جدی تری به عمل آید .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه مسئولان یقین داشته باشند که حذف بانوان از موانع رسیدن به توسعه پایدار است توصیه نمود که بانوان با حفظ اصول و پایبندی به قوانین شرعی ، ملی و میهنی در جامعه حاضر شوند و شایستگی خود را روز به روز بیشتر نشان می دهند .


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 796
  • کد خبر : 41199