عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرداریها در موعد مقرر نسبت به تدوین لوایح بودجه سال 94 اقدام نمایند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار :

شهرداریها در موعد مقرر نسبت به تدوین لوایح بودجه سال 94 اقدام نمایند

 معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار در نشست مشترک با شهرداران و شوراهای استان با تاکید بر لزوم استفاده از فرصت باقیمانده تا تهیه و تنظیم بودجه سال 94 گفت : شهرداریها تا 15 بهمن ماه سالجاری نسبت به تهیه و تدوین تدوین لوایح جدید عوارضی و همچنین پیش بینی منابع درآمدی پایدار اقدام نمایند تا انشاالله به نتایج مثمر ثمری جهت ارتقا و توسعه شهر دست یابیم.

رضا مروتی تاکید کرد : افزایش سهم اعتبارات عمرانی نسبت به اعتبارات جاری و همچنین نگاه ویژه به فرهنگ شهروندی باید محور مهم و عملیاتی در بودجه ریزی سال آینده باشد.

وی اعلام کرد : سعی شود بودجه 94 شهرداریها تا پایان دی ماه تهیه و تنظیم شود و در تنظیم بودجه سال آینده حتما نکات موردنظر مدیریت شهری را رعایت کنند.

معاون عمرانی استاندار افزود : در بودجه سال آینده اتمام پروژه های ناتمام در دستور کار قرار گرفته و اصول مصادیق و سیاست های اقتصاد مقاومتی جزو برنامه ها و ردیف های اصلی بودجه شهرداریها قرار بگیرد.

وی گفت : شوراها و شهرداران لوایح و بودجه سال جاری را از جهات مختلف بررسی کرده ، ضمن آسیب شناسی برای مواردی که در آن بودجه با ناکامی مواجه بوده است راهکارهای موثرتری ارائه دهند.

مروتی اظهار داشت : وضعیت شهرهای استان متاسفانه از لحاظ عمرانی ، مالی و درآمدی چندان مطلوب نیست و باید جنبش و تحرکی برای ایجاد تحول در شهرداریها ایجاد گردد که لازمه آن تعامل نزدیک بین شوراها ، شهرداران ، فرمانداران ، مسئوبین استانی و مردم است.

وی افزود : ما هم که در جایگاه نظارتی هستیم باید بتوانیم ساز و کار و ابزار لازم را برای ایجاد این تعامل فراهم کنیم.

مروتی خطاب به شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر گفت : باتوجه به محدودیت های منابع مالی در شهرداریها ضمن ایجاد بسترهای لازم سرمایه گذاری از ظرفیت ها و پتانسیل بخش خصوصی و همچنین تشویق کسانی که از وضعیت مالی خوبی برخوردارهستند جهت مشارکت در توسعه و عمران شهری بهره بگیرند تا شاهد تغییرات مثمرثمرتری باتوجه به نیازمندیهای جامعه شهری باشیم.

معاون عمرانی استاندار در پایان با بیان اینکه ما به مردم بدهکاریم گفت : با توجه به شعار این دولت، درست عمل کردن هریک از مسئولین در حیطه وظیفه مندی ، قطع به یقین باورها و امیدهای مردم را افزایش خواهد داد.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1075
  • کد خبر : 4744