عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نیروی انسانی جوان و صاحبنظر از پتانسیل های توسعه گرگان است

مشاور جوان استاندار در دیدار با فرماندار مرکز استان بیان کرد:

نیروی انسانی جوان و صاحبنظر از پتانسیل های توسعه گرگان است

نیروی انسانی جوان و صاحبنظر از پتانسیل های توسعه گرگان است

 مشاور جوان استاندار گلستان در دیدار با فرماندار مرکز استان با اشاره به نیروی انسانی جوان و صاحبنظر شهرستان گرگان، حضور پویای این جوانان علاقمند به مباحث توسعه را پتانسیل بسیار مهمی در مسیر حرکت گرگان به سوی توسعه ای که استحقاقش را دارد دانست.

علی نصیبی که جهت تبریک به دکتر یحیی خاکی فرماندار جدید گرگان و معرفی سیاست های حوزه مشاور جوان استانداری در فرمانداری حضور یافته بود، در ابتدای این دیدار با اشاره به سوابق متعدد فرماندار مرکز استان در حوزه های اجتماعی و جوانان، اظهار داشت: با توجه به شناخت چهارده ساله از جنابعالی به واسطه همکاری در استانداری و ....، امیدواریم با توجه به روحیه جوان و سوابق شما، شاهد بهره گیری بیش از پیش از پتانسیل های جوانان صاحبنظر و اهل فکر در مسیر توسعه گرگان و استان باشیم.

وی افزود: یکی از ویژگی های بارز جوانان گرگانی، علاقه مندی به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و عمران و آبادانی سرزمین شان می باشد که از این رو با توجه به تخصص ها و انگیزه این جوانان، پیشنهاد می دهم در کارگروه ها و شوراهای فرمانداری، نمایندگان قشرهای مختلف جوانان نیز به فراخور موضوعات حضور یافته و ضمن استفاده از ایده ها و راهکارهای این جوانان، با توجه به ویژگی های نسل جوان، بتوانیم زمینه مشارکت بیش از پیش جوانان و مردم را در اجرای برنامه ها فراهم کنیم.

مشاور جوانان استاندار گلستان اظهار داشت: امیدواریم در دوران مسئولیت شما زمینه نزدیکی و همگرایی بیش از پیش جوانان و مردم شهرستان با فرمانداری به عنوان بالاترین نهاد سیاسی اداری شهرستان و برچیده شدن حصارها و دیوارهای فرضی فراهم شود.

علی نصیبی گفت: حضور اینجانب در منصب مشاور جوان استاندار، زمینه آشنایی و همکاری بیش از پیش با اقشار مختلف جوانان را فراهم کرده و بدون اغراق به شما نوید می دهم اگر ارتباط لازم با نسل جوان نه به صورت کلیشه ای بلکه کاربردی فراهم شود حتی علیرغم کمی بودجه و مشکلات مالی موجود، می توانید زمینه تحولی بزرگ را در شهرستان فراهم کنید.

وی همچنین ضمن تشکر از فرماندار جدید گرگان به جهت نگاه خاص وی به مباحث مرتبط با توسعه، اظهار داشت: گرگان از لحاظ سرمایه انسانی، طبیعی، تاریخی و ... قابلیت این را دارد که افق دید خود را معطوف به شهرستان های بزرگ کشور کند و سطح فعالیت خود را از عرصه استانی به سطح ملی ارتقا دهد.

مشاور جوان استاندار در پایان سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای احمدی فرماندار سابق گرگان، از آمادگی همه جانبه حوزه مشاور جوان استانداری جهت همکاری با دکتر یحیی خاکی فرماندار گرگان خبر داد و گفت: ما خود را ملزم می دانیم در راستای توسعه استان با همه فرمانداری ها و ارکان دولتی همکاری لازم را داشته و با توجه به مرکزیت گرگان در استان و حضور بیش از یک چهارم جمعیت گلستان در این شهرستان، همکاری ما با جنابعالی و مجموعه فرمانداری به صورت ویژه خواهد بود.

 


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1095
  • کد خبر : 5007