عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لزوم توجه ویژه مدیران به پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار تاکید کرد:

لزوم توجه ویژه مدیران به پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری

 لزوم توجه ویژه مدیران به پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه در مصوبات سفر 121 پروژه و 101 پروژه با اتمام در سال 93 و نیز 19 پروژه در سال 94 تعریف گردیده است بر پیگیری جدی پروژه های سفر ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: باتوجه به اینکه مصوبات سفر دارای تخصیص 100% است ، مدیران به این موضوع توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

رضا مروتی گفت : باید سعی کنیم که همانند افتتاح پروژه ، برای اتمام آن نیز شتاب و دغدغه داشته باشیم و دولت تدبیر و امید برمبنای تدبیر به دست مدیران نسبت به رفع معضلات اجتماع اقدام و براساس اولویت بندی و منابعی که دارد در صدد اتمام پروژه های نیمه تمام است.

وی همچنین وضعیت کیفی پروژه ها را یکی از شاخصه های ارزیابی هر دستگاه دانست و گفت: پیمانکاران بازوی توانمند سیستم هستند و اعتماد و کمک به آنان ، سبب ارائه کیفیت و خدمات بهتر میشود.

معاون عمرانی استاندار با تاکید بر سیاستگذاری و مدیریت بهینه پروژه های عمرانی گفت: در گذشته پروژه های عمرانی زیادی تعریف شد که از یک منظر شاید زیبایی و تشویق خاص خود را داشته باشد ولی از یک جهت نیز شاید دیگر توان مالی و مهندسی دستگاه ذیربط برای اتمام آن مکفی نباشد.

مروتی در ادامه میزان جذب اعتبارات 82 دستگاه اجرایی استان را تا نیمه اسفندماه سالجاری بدینگونه عنوان کرد: در مجموع کل اعتبارات؛ از 51 درصد تخصیص اعتبارات استانی 43درصد ، از 64 درصدتخصیص اعتبارات ملی استانی شده 53 درصد ، از 93 درصد تخصیص اعتبارات ماده ده و دوازده 27 درصد ، از 19 درصد تخصیص اعتبارات ردیف های عمرانی 8 درصد تاکنون جذب شده است و در سرجمع کل اعتبارات از 47 درصد تخصیص تاکنون 29 درصد آن جذب و مصوب شده است.

وی همچنین افزود: در جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال 93 دستگاههای اجرایی استان تاکنون به طور متوسط میزان جذب نسبت به تخصیص نیز 47 درصد بوده است.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1059
  • کد خبر : 7230