عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه تشکلهای سیاسی استان باید شناسنامه دار شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

همه تشکلهای سیاسی استان باید شناسنامه دار شوند

همه تشکلهای سیاسی استان باید شناسنامه دار شوند

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: همه تشکلهای سیاسی استان باید شناسنامه دار شوند و تشکلهایی که دارای شناسنامه نیستند، باید قبل از برگزاری هر مراسم، همایش ، برنامه سخنرانی و نشستی به این دلیل که فضای سیاسی استان را ملتهب نکنند، ، در فرمانداریهای تابعه خود تعهد دهند.

 "علی اصغر طهماسبی" در نشست با کارشناسان سیاسی فرمانداریهای استان افزود: قطعاً هر چه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک شویم، شاهد سخنرانی های بیشتری از سوی طیف های مختلف سیاسی در سطح استان خواهیم بود بنابراین باید فضا را به گونه ای مدیریت کنید که با دعوت از تشکلهای سیاسی به انها اطلاع رسانی کنید که مسئولیت کارهایشان به عهده خودشان است و چنانچه مشکلی بوجود بیاورند باید پاسخگو باشند.

 وی تصریح کرد: قبل از برگزاری هر گونه همایش و برنامه ای در شهرستانها شما کارشناسان سیاسی فرمانداریها باید با ارتباط و همسویی دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی، همه موارد را رصد کرده و نسبت به موضوع برگزاری همایش ها و سخنرانان، اشراف کامل داشته باشید.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار داشت: اتفاقات دردناک و تأسف باری که طی این سالها در افغانستان ، سوریه و عراق افتاده و همچنان هم ادامه دارد، نشاندهنده عزم جدی دشمن برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی(ص) و خدشه وارد کردن به امنیت منطقه خاورمیانه بویژه در کشورهای اطراف ما است.

 وی ادامه داد: اینکه تصور کنیم کشور ما از تهدیدات عناصر تروریست استکبار جهانی در امان است تفکر اشتباهی است و اگر مسائل منطقه را رصد نکرده و هوشیار نباشیم، قطعاً دچار چالش خواهیم شد.

 طهماسبی یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی طعم تلخ مبارزه با تروریسم را کشیده و گروهکهایی که آنروزها مثل قارچ در حال روئیدن بودند، بسیاری از مردم ما را در کوچه و خیابان به شهادت می رساندند.

 وی افزود: اما به لطف پروردگار ملت ما با عزمی راسخ در دو جبهه داخلی و خارجی بر دشمنان قّدّار غلبه کرد و این امنیتی که امروز در کشور مشاهده می کنیم به برکت خون همه شهدای انقلاب است.

 وی خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم گروههای تروریستی مثل داعش به یکباره سربرآورده اند و دست به چنین جنایاتی می زنند ساده اندیشی است زیرا دشمن ما همواره بیدار است و با برنامه و هدف قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد ، بنابراین شما کارشناسان سیاسی و تمامی افرادی که در حوزه های سیاسی و امنیتی استان مشغول انجام وظیفه هستند باید در خصوص اخبار و تحرکات منطقه به روز بوده و در کمترین زمان ممکن هرگونه اخبار مهمی را اطلاع رسانی کنید.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه هر دولتی گفتمان و تاکتیک مخصوص خودش را دارد، گفت: هر کسی در هر سمتی و با هر سلیقه و رأیی که دارد، موظف است در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسان دولتها باشد.

 وی با بیان اینکه نباید به این فکر کنید که این دولت چه کرد و آن دولت چه کرده ، افزود: استان ما با تمام پتانسیل و ظرفیت بالایی که در حوزه های گردشگری، ، کشاورزی ، اقتصادی و ... دارد دچار کمبودها و عقب ماندگی هایی است که باید در کنار هم برای جبران و رفع این عقب ماندگی ها تلاش کنیم.

 طهماسبی تأکید کرد: با نخبگان و جامعه دانشگاهی در ارتباط باشید و هیچگاه خود را بی نیاز از اطلاعات و دانش سیاسی ندانید زیرا اقتدار شما سبب اقتدار نظام و اعتماد مردم خواهد شد.

 در این جلسه همچنین میرباقری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری نیز بر ارسال به موقع گزارشات از شهرستانها و رصد همه وبسایتهای خبری و وبلاگها در شهرستانها توسط کارشناسان ساسی فرمانداریها تأکید کرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1364
  • کد خبر : 1016