عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرورت تسریع در انتخاب مشاوران جوان

مشاور استاندار گلستان تاکید کرد:

ضرورت تسریع در انتخاب مشاوران جوان

ضرورت تسریع در انتخاب مشاوران جوان

مشاور جوان استاندار گلستان خواستار تسریع در انتصاب مشاوران جوان ادارات کل و فرمانداری ها شد.

علی نصیبی که در نشست مشاوران جوان فرمانداری ها سخن می گفت افزود: با حُسن نظر دکتر صادقلو استاندار گلستان از جمله پانزده استانی می باشد که حوزه مشاور جوان در آن فعال شده و ایشان و معاونین، بر استفاده از ظرفیت های جوانان در روند توسعه استان تأکید جدی دارند لیکن انتظار داریم فرمانداران و مدیران کل نیز با توجه به اهمیت جایگاه جوانان، اهتمام لازم را در انتخاب جوانان شایسته به عنوان مشاور  داشته باشند.

وی افزود: در شهرستان هایی که مشاوران جوان با انتخاب فرمانداران و تأیید این حوزه مشغول به فعالیت شده اند شاهد اتفاقات و عملکرد بسیار مناسبی هستیم و این عزیزان علیرغم برخی موانع موجود و نیز فعالیت داوطلبانه، سبب ساز اقدامات مثبتی در شهرستان ها شده اند.

مشاور جوان استاندار گلستان گفت: لیکن با توجه به کند بودن انتصاب مشاوران در باقی شهرستان ها، هنوز شبکه ما تکمیل نشده و نتوانسته ایم بسیاری از برنامه های کلان ما را اجرایی کنیم.

علی نصیبی در مجموع برآیند فعالیت  نسبت به دیگر استان  ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در حوزۀ شهرستان ها، هر دو هفته یکبار نشست هماهنگی با حضور مشاوران جوان فرمانداری ها داریم که سبب ساز تبادل تجربیات و اجرای برنامه های مشترک در شهرستان ها شده است.

وی افزود: به عنوان نمونه در هفته دولت سپری شده، بعضأ در یک روز، پنج برنامه گفت و گو و پرسش و پاسخ جوانان با مسئولان را داشتیم و در هفته دفاع مقدس و نیز آغاز بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، برنامه های متعدد با حضور جوانان در شهرستان ها داریم.

ضرورت تسریع در انتخاب مشاوران جوان

مشاور استاندار گلستان اظهار داشت: در حوزه ادارات کل نیز انتظار داریم مدیران هر چه سریعتر نسبت به انتخاب مشاوران جوان بر اساس آیتم های مدنظر این حوزه اقدام نمایند تا شاهد اجرایی شدن برنامه های گسترده مدنظر شویم.

علی نصیبی متذکر شد: نمی خواهیم در حوزه جوانان دچار کلیشه ها و تشریفات و تکرارها شویم بلکه به واقع می خواهیم مشاوران جوان ما چه در سطوح فرمانداری ها و چه ادارات کل و دستگاه ها، تأثیر گذار و پویا باشند.

وی یادآور شد: اولویت ما در فعالیت ها استفاده از ایده های کاربردی جوانان در مسیر توسعه استان و نیز نشاط اجتماعی و همگرایی  بیش از پیش جوانان گلستان به عنوان استانی تاریخی  و مستعد با ظرفیت های گوناگون است.

علی نصیبی افزود: به دنبال ایجاد فونداسیونی قوی و شبکه ای گسترده و کاربردی جهت تحقق اهداف مدنظر هستیم.


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1729
  • کد خبر : 2073