عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مردم در عرصه هاي مختلف انقلاب سبب تحكيم پايه هاي نظام شد


حضور مردم در عرصه هاي مختلف انقلاب سبب تحكيم پايه هاي نظام شد

معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان گفت : حضور درخشان مردم در عرصه هاي مختلف انقلاب اسلامي ، سبب تحكيم پايه هاي نظام شد.
"علي اصغر طهماسبي" در آيين جشن پيروزي انقلاب در مسجد جامع روستاي ساليكنده شهرستان كردكوي اظهار داشت : قطعاً اگر حضور به موقع مردم در ميدانها و عرصه هاي مختلف نبود ، ضد انقلاب داخلي و خارجي كه كمر به نابودي نظام اسلامي بسته اند ، نمي گذاشت حيات پربركت جمهوري اسلامي تا به امروز استمرار داشته باشد.
وي با بيان اينكه نظام مقدس جمهوري اسلامي تنها نظام سياسي مذهبي در جهان است، تصريح كرد : دليل اصلي مخالفت و دشمني استكبار جهاني با نظام جمهوري اسلامي هم همين است زيرا ما تنها كشور داراي نظام سياسي مذهبي در دنيا هستيم و اساس چنين نظامي مبارزه با ظالم و ستاندن حق مظلوم است كه اين مهم در جريان پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي و سقوط حكومت جبّار پهلوي كه مورد حمايت مستكبران بود ، متبلور شد.
معاون سياسي امنيتي استاندار ادامه داد: دشمن از همان نخستين روزهاي آغازين پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز ، انواع و اقسام حيله و حربه ها را اعم از نظامي ، سياسي ، هجمه هاي فرهنگي و تحريمهاي اقتصادي را متوجه كشور ما كرده است ، اما تاكنون هيچكدام از حربه هاي آنها در مقابل عزم راسخ و استوار ملت سرفراز ايران اسلامي كارساز نبوده است.
وي بيان داشت: هرگاه طي اين اين سالها دشمن خصم اراده كرد تا بر پيكره نظام مقدس جمهوري اسلامي هجمه اي وارد كند ، حضور به موقع ملّت ولايتمدار و سرفراز ايران اسلامي سبب عقب نشيني آنها گرديده است.
طهماسبي يادآور شد: در بعد مسائل امنيتي در سالهاي آغازين پيروزي انقلاب ، هيچگونه الگوي مشخصي براي ايجاد امنيت در كشور وجود نداشت و نيروهاي انساني آنروزهاي انقلاب افرادي بودند كه بدون گذراندن دوره هاي امنيتي و از پشت ميزهاي مدرسه و دانشگاه پاي در اين عرصه حساس و سرنوشت ساز نهاده بودند.
وي خاطرنشان كرد : فرزندان شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، در ارتش جمهوري اسلامي و در ساير دستگاههاي نظارتي و امنيتي آمدند و با همان باورهاي انقلابي خود به مبارزه با ضد انقلاب و دشمن بعثي پرداختند و جانها نثار كردند تا ما امروز شاهد امنيت پايدار در كشور باشيم.
معاون سياسي امنيتي استاندار در ادامه گفت: شما در دنيا هيچ كشوري را سراغ نداريد كه در طول 35 سال بالغ بر 30 انتخابات را برگزار كرده باشد تا مردم بتوانند سرنوشت خودشان را به دست خود رقم بزنند.
وي افزود: در جمهوري اسلامي انتقال قدرت همواره با برگزاري انتخابات مردمي و بدون كمترين مسأله و چالشي صورت گرفته است و اگر جايي هم بوده كه مشكلي پيش آمده بدليل دخالتهاي بيگانگان بوده است.
طهماسبي تأكيد كرد: نظام جمهوري اسلامي بمانند يك خانواده مي ماند و ممكن است در اين خانواده بين اعضا و فرزندان آن اختلاف نظر و سليقه وجود داشته باشد ، اما اعضاي اين خانواده هيچ گاه اجازه نخواهند داد بنيان خانواده متزلزل شده و كيان آن به خطر بيافتد.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار در پايان با اشاره به موفقيتهاي اخير در سطح مذاكرات بين ايران و 1+5 خاطرنشان كرد : بدون شك اگر حق اين ملت از دولتهاي استكباري ستانده و به بدنه اقتصادي جامعه تزريق شود ، مشكلات اقتصادي و حتي مسائل مربوط به اشتغال در كشور تا حد زيادي مرتفع خواهد شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1450
  • کد خبر : 249