عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین نشست ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان برگزار شد


سومین نشست ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان برگزار شد

سومین نشست ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان برگزار شد

در سومین نشست اختصاصی شورای معاونین ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گلستان با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، ریاست این ستاد؛ دبیر و اعضاء شورای معاونین با حضور در دفتر حوزه علمیه امام خمینی (ره)، گزارش عملکرد ستاد در هفته احیاء امر به‌ معروف و نهی از منکر را به سمع و نظر ایشان رساندند.

"علی اصغر طهماسبی" دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان در این جلسه گفت: شورای معاونین پیش از برگزاری هفته احیاء با تشکیل جلسه، برنامه‌های ابلاغی از سوی مرکز را بررسی و جهت اجرا برنامه ریزی نمود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستات افزود: همچنین اتاق فکر ستاد با توجه به دیدگاه‌های ریاست ستاد، ویژه برنامه‌هایی از قبیل برگزاری کارگاه آموزشی ،کرسی آزاد اندیشی و تریبون آزاد را پیشنهاد داد و در این اتاق ایده‌های آثار گرافیکی با کلید واژه «همه مسئولیم» طرح گردید که همه این برنامه‌ها به همت دبیرخانه، روابط عمومی و سازمان‌های مردم نهاد به نحو شایسته ای اجرا گردید.

وی ادامه داد: ابلاغ برنامه‌های پیشنهادی مرکز به معاونت‌های ستاد، دستگاه‌های اجرای و ستادهای شهرستان‌ها از دیگر اقدامات ستاد پیش از آغاز هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر بود.

طهماسبی در خصوص برنامه‌های اجرایی در هفته احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر، گفت: اهداف و خط مشی ستاد بر اساس برنامه‌های مرکز و دیدگاه‌های ریاست محترم ستاد در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی به مردم عرضه گردید و همچنین در این حوزه، با افزایش دوبرابری تولیدات رسانه‌ای، شاهد رشد قابل توجهی هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی بودیم.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان،گردهمایی بزرگ طلایه‌داران عاشورایی با موضوع کاهش آسیب‌ها در مراسم عزاداری از طریق ارتقاء فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر و به صدا درآمدن زنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در مدارس سراسر استان را از برنامه های شاخص این هفته نام برد.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست هم‌اندیشی ستاد با مدیران مراکز علمی فنی و حرفه‌ای استان، برگزاری سومین همایش بانوان یادآور و یاور معروف و برگزاری کارگاه آموزشی جایگاه و نقش سواد رسانه ای در گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه‌های ستاد در این هفته برشمرد و از حضور مردم در برگزاری راهپیمایی حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر نیز تقدیر و تشکر کرد.

طهماسبی برگزاری همایش نقش امربه‌معروف و نهی از منکر در سلامت نهاد خانواده و برگزاری کرسی آزاد اندیشی و تریبون آزاد با موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر در دانشگاه مائده گرگان از دیگر برنامه‌های این هفته نام برد.

وی همچنین از برگزاری مسابقه رادیویی و تلویزیونی با موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: پیگیری مطالبات مردم و ارتقاء سرمایه اجتماعی کشور از اهداف ستاد استان است که برای آن به مشارکت شهروندان نیاز است و برگزاری برنامه‌های تعاملی اینچنینی، یکی از راه‌های آشنایی مردم با فریضتین است.

سومین نشست ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان برگزار شد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .