عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شخصيت تابناك امام (ره) براي هميشه در اين سرزمين هدايتگر ما خواهد بود

استاندار گلستان:

شخصيت تابناك امام (ره) براي هميشه در اين سرزمين هدايتگر ما خواهد بود

استاندار گلستان با بيان اينكه انقلاب اسلامي هديه ارزشمند الهي امام (ره) است؛ گفت: شخصيت تابناك امام (ره) براي هميشه در اين سرزمين هدايتگر ما خواهد بود.

 دكتر "حسن صادقلو" شب گذشته درجمع اهالي روستاي زينب آباد راميان ضمن گراميداشت دهه مبارك فجر و نيز تبيين نقش تاريخي حضرت امام(ره) به تشريح وقايع و زواياي مختلف اين جنبش تاريخي در عصر حاضر پرداخت و اظهار داشت: در عصر كنوني بايد پيش از پرداختن به ظواهر اين دهه درك اساسي اين واقعه را داشته باشيم.
وي با قرائت فرازهايي از نامه و بيانيه هاي حضرت امام راحل به شيوه مديريت و نقش ايشان در رهبري اشاره كرد و گفت: امام راحل در شناخت مسئله در زمان و زمانه بسيار آگاه بود و هم از درون و هم از بيرون كشور شناخت كافي و كامل داشت و كشور را در شرايط بحران به بهترين وجه مديريت مي كرد.
استاندارباتاكيد براينكه  نبايد بگذاريم آرمانهاي امام راحل  فراموش شود، افزود: امروز هنوز نتوانسته ايم ابعاد گوناگون شخصيت امام را بشناسيم  و براي شناخت آن همه ما بايد تلاش كنيم.
صادقلو بيان كرد: فلسفه دهه فجر كه امام بنيانگذاري كرد، ريشه قرآني دارد و بر اساس سوره فجر بوده است.
استاندار گلستان عنوان كرد: پيام دهه فجر در پرتومديريت امام (ره) و وحدت و بصيرت و فداكاري و ايثار ملت با يك پيروزي و شكست كسانيكه ادعاي شكست ناپذيري مي كردند رقم خورد.
وي تصريح كرد:حضور باشكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن امروز پيام بزرگي براي من استاندار و مسئولين مي باشد كه بايد در برابر اين ملت جوابگو باشيم و صادقانه براي آنها خدمت كنيم البته ملت هم بايد مطالبه خود را تابع شرايط و منطق كند .
 صادقلو گفت: با توجه به طرح مشكلات توسط شوراي اسلامي روستاي زينب آباد ، تلاش خواهيم كرد بر اساس اولويت واعتبارات درجهت حل مشكلات آن قدم بر داريم.
 به گفته وي؛بهسازي وآسفالت روستا دراولويت كاري حوزه معاونت هماهنگي امورعمراني استانداري واداره كل امور روستايي قرارخواهد گرفت.
 همچنين تعويض بلوار و تبديل زينب آباد به شهرمي بايست در حوزه معاونت عمراني مورد بررسي كارشناسي قرار گيرد كه با توجه به جمعيت روستا انجام خواهد شد. 
  در پايان اين مراسم پايگاه مقاومت مكتب الشهدا روستاي زينب آباد با حضور استاندار و نماينده نماينده مردم راميان و آزادشهر در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولين شهرستاني افتتاح شد.


تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1141
  • کد خبر : 274