عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مديريت بحران امام(ره) براي نسل امروز هويت ساز است


مديريت بحران امام(ره) براي نسل امروز هويت ساز است

مديريت بحران امام(ره) براي نسل امروز هويت ساز است

دکترحسن صادقلو با بيان اينكه آزادسازي خرمشهر نتيجه مديريت بحران امام خميني (ره) بود ، گفت : مديريت بحران امام(ره) براي نسل امروز ما هويت ساز است.

دكتر " حسن صادقلو" پيش از ظهر امروز در جلسه مشترك ستاد ارتحال امام (ره)، ۱۵ خرداد و سوم خرداد اظهار كرد : نسل جديد ما به هويت بخشي نياز دارد و به همين علت زواياي مختلف مديريت و به خصوص مديريت بحران امام (ره) بايد استخراج و براي مديران و نسل جديد تبيين شود .

وي با اشاره به فرموده امام خميني كه فرمودند « خرمشهر را خدا آزاد كرد » افزود : اين يك جمله به ظاهر ساده است ولي مفهوم بسيار سنگيني دارد زيرا سوم خرداد و واقعه فتح خرمشهر يك رخداد معمولي نيست بلكه يك معجزه است .

استاندار گلستان سوم خرداد را تاريخ سازي رزمنده شيران صحنه هاي نبرد دانست و تصريح كرد : سرفصل مديريت بحران معمار كبير انقلاب اسلامي ايران ، آزادسازي خرمشهر بود .

دكتر صادقلو با تأكيد بر اينكه مدل و الگوهاي رفتاري از سيره امام و آزادسازي خرمشهر بايد استخراج شود خاطرنشان كرد : رسالت همه ما اين است كه سيره امام و زواياي مختلف مديريتي او را براي نسل هاي آينده تبيين كنيم .

تبيين امام همان تبيين انقلاب اسلامي است

استاندار گلستان با بيان اينكه امام طراز با انقلاب است و از جهت اين طرازمندي ، يك بنيان است ادامه داد : برگزاري گراميداشت سالگرد ارتحال امام در حقيقت حفاظت از يك بنيان است .

دكتر صادقلو افزود : هرچند انقلاب اسلامي بايد تبيين و روشن شود اما تبيين امام يك راهبرد و مسير است و امام و انقلاب در يك خط طولي قرار دارند و نبايد گمان كنيم تبيين امام و تبيين انقلاب دو خط موازي هستند بلكه تبيين امام همان تبيين انقلاب است

وي در پايان بر گراميداشت هرچه باشكوهتر سالروز گراميداشت سوم خرداد ، قيام پانزده خرداد و ارتحال امام تأكيد و خاطرنشان كرد : به اين گراميداشت ها صرفاً به ديد برگزاري يك تجمع و برپايي يك مراسم سخنراني نبايد نگريسته شود بلكه همه اين موارد موضوعاتي هستند كه نياز به كار پژوهشي و تحقيقاتي دارند و بايد مورد توجه قرار گيرند.


تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .