عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسانه ها مسائل کوچک را به جنجالی بزرگ تبدیل نکنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

رسانه ها مسائل کوچک را به جنجالی بزرگ تبدیل نکنند

رسانه ها مسائل کوچک را به جنجالی بزرگ تبدیل نکنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: رسانه ها باید در انتقال اخبار دقت کنند تا هر مسأله کوچکی، به جنجالی بزرگ مبدل نشود.

"علی اصغر طهماسبی" در نشست با اصحاب رسانه استان بیان کرد: برای تولید خبر نباید مسابقه گذاشت،برخی از اخبار ممکن است با جنجال رسانه ای؛ وحدت ملی را خدشه دار کرده و امنیت نظام را به مخاطره بیاندازد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان یادآور شد: اگر در یک جمع کوچکی مطلبی از روی نا آگاهی بیان شده نباید آنرا در بوق و کرنا کرد و حساسیت جامعه را برانگیخت، ما معتقدیم احدی نباید از خطوط قرمز نظام عبور کند و شهدای مدافع حرم، مظلوم ترین شهدای ما هستند، و در این بین نقش رسانه ها، در تبیین چرایی رخدادهای سیاسی، اجتماعی و تحولات منطقه و انتقال آن به نسل جوان می تواند بسیار مؤثر باشد.

وی ادامه داد: جوانان ما باید به این مهم واقف باشد که اگر ما در سوریه، عراق و ... حضور فیزیکی نداشته باشیم و با دشمن مبارزه نکنیم، قطعاً می بایست در استانهای مرزی و در عمق خاک جمهوری اسلامی با گروههای تکفیری و سایر عوامل استکبار جهانی بجنگیم و هزینه هایی به مراتب سنگین تر بپردازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تأکید کرد: قطعاً اگر قانونمداری، قانونمندی و فرهنگسازی را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم، خیلی از مسائل حاشیه ای، بوجود نخواهد آمد.

طهماسبی در ادامه گفت: هر اقدامی که در کشور صورت می گیرد، مثبت یا منفی در سبد نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین از رسانه ها می خواهیم که هر مسأله ای را دولتی نکنند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استانداری تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه ها باید اتاق فکر مسئولان باشند و صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند.

وی در پایان با تشکر از رسانه های ملی و استانی در پوشش مراسم اربعین حسینی سال 95 گفت: اربعین امسال با علی رغم تمامی تهدیدات تروریستی با شکوه تر از سالهای قبل برگزار شد و تصاویر این رویداد باشکوه و عظیم اجتماعی که بالغ بر 20 میلیون نفر در آن حضور داشتند، برادری، عظمت و شکوه محبان اهل بیت(ع) را به رخ جهانیان کشید.

رسانه ها مسائل کوچک را به جنجالی بزرگ تبدیل نکنند

رسانه ها مسائل کوچک را به جنجالی بزرگ تبدیل نکنند

رسانه ها مسائل کوچک را به جنجالی بزرگ تبدیل نکنند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .