عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسانه‎ها بازوان قوی برای خدمات‎رسانی بیشتر به مردم باشند‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

رسانه‎ها بازوان قوی برای خدمات‎رسانی بیشتر به مردم باشند‌

رسانه‎ها بازوان قوی برای خدمات‎رسانی بیشتر به مردم باشند‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: رسانه‎ها بازوان قوی برای دستگاه‎های اجرایی استان برای خدمت به مردم باشند.

"علی‎اصغر طهماسبی" در اختتامیه جشنواره رسانه و امنیت در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان گلستان اظهار کرد: در شرایطی که تکنولوژی در تمام عرصه‎های حرف اول را می‎زند چنانچه رسانه‎ها‌ خود را مسلح به علوم روز نکنند از قافله اطلاع‎رسانی عقب خواهند افتاد.

وی تصریح کرد: استفاده از روش‎های و شیوه‎های نو در امر اطلاع‎رسانی باعث خواهد شد که رسانه‎ شما در سطح جامعه اثرگذار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی استفاده از فضاهای مجازی و شبکه‎های اجتماعی در بین جوانان رواج پیدا کرده ‌و اعتقادی که برخی‎ها در خصوص شکاف بین نسلی دارند این فاصله را بین دو تا سه سال رسانده است.

طهماسبی افزود: این فاصله‎ها به خاطر رشد تکنولوژی‎ها‌ست که باید با هوشیاری از جوانان‎مان مراقبت کنیم و نگذاریم دشمنان از طریق این ابزار به جوانان ما آسیب ‎برسانند.

وی با بیان اینکه دست برتر در شرایط کنونی نصیب کسی است که عالم‎تر باشد، گفت: ظرفیتی که رسانه‎ها دارند خیلی از دستگاه‎های اجرایی حتی نهادهای امنیتی ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه با بیان اینکه همه ما دور یک میز نشسته‎ایم، تاکید کرد: در حال حاضر کسی که در امر خطیر اطلاع‎رسانی و خبرنگاری فعالیت می‎کند نقش آن در ایجاد همدلی، اتحاد بین آحاد جامعه و شکوفایی بخشهای مختلف بسیار اثرگذار است.

طهماسبی افزود: اگر صد‎های میلیارد تومان هزینه شود نمی‎تواند به اندازه نقشی که یک رسانه در جامعه ایفا می‎کند، موثر باشد.

وی اضافه کرد: از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نظام ما اقتدار خود را در برابر غول‎های رسانه‎ای غرب، از طریق اطلاع‎رسانی صادقانه خود به دست آورده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: رسانه‎ها باید هوشیار باشند اگر اطلاعاتی که به مردم می‎دهند خدشه‎ای در آن وارد شود، اعتماد خود را از دست خواهند داد و گرایش مردم به رسانه‎های بیگانه بیشتر خواهد شد.

طهماسبی با بیان اینکه نقشی که شما رسانه‎ها دارید هیچ یک از دستگاه‎های اداری ندارند، اظهار کرد: مدیران دستگاه‎های اجرایی نیز پاسخ درست به همه سئوالات رسانه‎ها داشته باشند، نباید خود را در حباب شیشه‎ای محبوس کرده و از پاسخ‌گویی فراری باشیم.

وی همچنین به تلاش‎های پلیس در جامعه اشاره کرد و گفت: نقش نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت در سطح کشور و استان بی‎بدیل است.

طهماسبی در پایان با اشاره به ماموریت‎ها‎ی بسیار زیاد نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: هیچ دستگاهی به اندازه پلیس از نظر وظایف و ماموریت‎ها گستردگی ندارد، در یک برآورد ماموریت‎های نیروی انتظامی مشخص شد بالغ بر 500 وظیفه برای پلیس تعریف شده است که باید به این عزیزان خدا قوت بگوییم.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .