عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک رئیس کمیسیون دانشجویی استان به مناسبت روز دانشجو


پیام تبریک رئیس کمیسیون دانشجویی استان به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک رئیس کمیسیون دانشجویی استان به مناسبت روز دانشجو

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس کمیسیون دانشجویی استان در پیامی روز دانشجو را به دانشجویان و جامعه دانشگاهی استان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

16 آذر ماه هر سال تداعی کننده جنبش هوشمندانه ای است که پس از ملی شدن صنعت نفت، در تلاش استکبار جهانی برای تسلط مجدد خود بر منابع ملت ایران، توسط دانشجویان شجاع و آگاه میهن شکل گرفت تا سرآغازی باشد بر سالها مبارزه و حق طلبی ملت مسلمان ایران بر رژیم ستم شاهی.

به واقع 16 آذر سال 1332 نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران محسوب می شود و شهادت دانشجویان در صحن دانشگاه، آغازگر خروش ملتی بود که در مقابل مستکبران ایستادند و خواهان تعیین سرنوشت خود شدند تا با رهبری امام راحل در بهمن 57 و برچیدن نظام ستم شاهی، تاریخ را به نام خود رقم بزنند.

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز جنبش دانشجویی همواره در دوره های مختلف به عنوان جنبشی مطالبه گر و عدالتخواه، تلاش نموده است تا به عنوان اتاق فکر مسئولان با فطرت پاک و انرژی جوانی خود، منشاء تحولات سیاسی و اجتماعی مثبت و رو به جلو، در مسیر توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

اینجانب گرامیداشت 16 آذر را که نماد استقلال خواهی، عدالت طلبی و استکبار ستیزی جامعه دانشجویی و دانشگاهی است، به همه دانشجویان عزیز گلستانی تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون آنان را در مسیر توسعه هر چه بیشتر استان و اعتلاي نام ايران اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علی اصغر طهماسبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .