عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به مناسبت روز دانشجو


پیام سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به مناسبت روز دانشجو

پیام سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به مناسبت روز دانشجو

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در پیامی فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

دانشگاه در تاریخ جدید ایران یکی از مراکزی است که همواره در تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور نقش بی بدیل داشته است و دانشجویان به عنوان قشر تأثیر گذار در توسعه و رونق کشور به شمار می آیند.

بی شک نام گذاری 16 آذر، سالروز شهادت 3 دانشجوی فقید و استکبار ستیز در سال 1332 مقابل دانشگاه تهران که حاضر به استقبال از معاون رئیس جمهور امریکا نشدند، نشان می دهد که ملّت شریف و غیور ایران اسلامی هیچگاه از زور و قدرت ظالمانه ابائی نداشته اند و در مقابل جنایات سر تعظیم فرو نیاورده اند.

روز دانشجو در واقع باید هنگامه ای برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و پیگیری مطالبات دانشجویی باشد و ضمن بزرگداشت مقام این قشر سازنده به خواسته های آنان بیش از پیش توجه شود.

دانشگاههای استان گلستان به عنوان مراکز تولید و انتشار علم و دانش باید به صورت شایسته تمهیدات لازم را برای برگزاری مراسمات روز دانشجو فراهم آورده و تکریم دانشجویان و نخبگان را مورد توجه جدی خود قرار دهند.

حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با پرهیز از هرگونه افراط و تندروی همواره تلاش کرده تعاملی سازنده را با جامعه دانشجویی استان داشته باشد و همگرایی و اجتناب از یک سویه نگری را ترویج دهد.

اینجانب ضمن تبریک 16 آذر روز دانشجو به تمامی دانشجویان، اساتید، فرهیختگان و نخبگان گلستان، امیدوارم در کنار این قشر جوان و آتیه ساز بتوانیم زمینه های تسریع در بالندگی، رشد و توسعه استان را فراهم نماییم.

عبدالرضا چراغعلی

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری



ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .