عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دشمنان به دنبال از بين بردن عرصه هاي هويتي ما هستند

استاندار گلستان:

دشمنان به دنبال از بين بردن عرصه هاي هويتي ما هستند

استاندار گلستان گفت: دشمن در همه عرصه به دنبال اين بوده است كه عرصه هاي هويتي كشور را مورد هجوم قرار دهد.
حسن صادقلو ظهر شنبه در جلسه ستاد راهيان نور استان اظهار داشت: در واقع دشمن تلاش دارد كه از كوچكترين عرصه هاي هويت بخشي به ريزترين مسئله بپردازد و آن را نقص بزرگي جلوه دهد.
وي هويت بخشي به اين اردوها را از وظايف مهم دانست و خاطرنشان كرد: در دنيايي كه دشمناني چون استكبار جهاني براي از بين بردن هويت كشورهاي اسلامي تلاش مي كنند بايد بتوانيم اين ارزش ها را براي خود حفظ كنيم.
صادقلو ادامه داد: كشورهاي ديگر از جمله غربي ها تلاش دارند تا كوچكترين ميراث هاي خود را بزرگ جلوه دهند و اين در حالي است كه ما نسبت به بزرگترين ميراث هاي بي اعتنا هستيم.
وي با اشاره به حادثه تصادف اتوبوس راهيان نور افزود: بايد راهبردهايي را بينديشيم تا اينگونه اتفاقات رخ ندهد چرا كه دشمن در اين موارد با تبليغات منفي مي تواند اثرات سويي را بر خانواده ها بگذارد.
صادقلو پيام رساني دفاع مقدس را يكي از ماموريت هاي مسئولين براي نسل امروز دانست و تاكيد كرد: ما بايد با استفاده از اين اردوها بتوانيم به درستي پيام شهداي دفاع مقدس را به جوانان منتقل كنيم چرا كه آنان درپيچيده ترين شرايط با گسترده ترين دشمن توانستند اقدامات بزرگ تاريخي را خلق كنند.
وي با عنوان اينكه ما به اين موضوع بايد از زاويه رسيدن به سند چشم انداز نگاه كنيم عنوان داشت: راهيان نور با درايت مقام معظم رهبري و تاييدات مستمر ايشان انجام مي شود كه اين راه بايد براي آيندگان به مانند مدل و سند چشم انداز به يادگار بماند تا بتواند پايداريش را هميشه حفظ كند.
استاندار تصريح كرد: ما نبايد به اين سفرها از منظر تشريفاتي و گردشگري نگاه كنيم بلكه بايد به عنوان رسالت و باورها به آن نگاه كرد.
وي با بيان اينكه مي توان براي اين اردوها سند جامع راهيان نور را طراحي كرد، اظهار داشت: با توجه به اينكه اين گونه سفرها بر روي معنويت افراد تاثير گذار است و نيز جنبه آموزشي براي افراد دارد بايد تلاش كنيم تا بار اسلامي بالايي داشته و اين نيازمند اين است كه به وسيله سند جامع ، حال و آينده اين اردوها مشخص گردد.
صادقلو با بيان اينكه در اين سفرها بايد جاذبه هاي شرعي را بيشتر كنيم، اذعان داشت: بايد با مطالعه بر روي موضوعات مختلف بتوانيم راهيان نور پايداري را به وجود آوريم به طوري كه بتوان شاهد خروجي كيفي و معنوي بالايي باشيم و اين خروجي براي همه مردم نمايان شود.
وي با عنوان اينكه مي توان خيرين راهيان نور را در كشور راه اندازي كرد، يادآور شد: با توجه به اينكه خيرين در همه حوزه ها در كشور مشاركت دارند، بايد تلاش كرد تا بخشي از خيرين را به سمت راهيان نور هدايت كرد و اگر اين كار انجام شود مي توان شاهد كارهاي ارزشمندي در اين حوزه بود.


تأیید کننده خبر : shirangi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1289
  • کد خبر : 374