عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد فضای رقابت سالم بین مسئولان از وظایف روابط عمومی هاست

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان؛

ایجاد فضای رقابت سالم بین مسئولان از وظایف روابط عمومی هاست

 

ایجاد فضای رقابت سالم بین مسئولان از وظایف روابط عمومی هاست

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ایجاد فضای رقابت سالم بین مدیران و مسئولان از وظایف روابط عمومی هاست.

 

"علی اصغر طهماسبی" صبح دوشنبه در آیین انتخابات اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گلستان، اظهار کرد: در سال جاری اتفاقات مهم در کشور افتاده است از جمله در دی ماه که حرکاتی در کف خیابان در بیش از ۸۰ شهر کشور از جمله گرگان اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: بسیاری می‌خواهند که جمهوری اسلامی نباشد اما ما زحمات زیادی برای نظام کشیده و آن را ارزان به دست نیاورده‌ایم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با بیان این‌که تریبون کسانی که منتقد هستند، نباید تخریب گرانه، بلکه باید سازنده باشد، افزود: شبکه‌های اجتماعی دنیا را درنوردیده و همه در اتاقهای شیشه‌ای به سر می‌بریم.

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان این‌که باید ظرفیت‌ها و دستاوردهای نظام را بیان و اطلاع‌رسانی کرد، ادامه داد: همه اتفاقات باید رصد شود و این یکی از وظایف روابط عمومی‌هاست.

وی در ادامه گفت: سه دسته تهدید نظامی و سخت، فناورانه و نرم و تهدید مردم محورانه وجود دارد.

طهماسبی افزود: در تهدید مردم محورانه که نمونه‌های آن را در سال جاری دیدیم آغازکننده ممکن است گروه خاص باشد اما ادامه کار به دست آن‌ها نیست و اراذل ‌و اوباش مداخله می‌کنند.

وی بیان کرد: ما نمی‌توانیم ساکت بنشینیم باید در هر کجا که قرار داریم وظایف خود را انجام دهیم و تمام انگشت‌های اشاره به سمت مسئولان نباشد.

طهماسبی با بیان این که همه ما در هر سمتی که هستیم مسئول بوده و باید پاسخگو باشیم، اضافه کرد: روابط عمومی‌ سازمان‌ها مسئولیت بیشتری را بر عهده دارند زیرا باید از همه اقدام‌ها مطلع شوند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: دولت چه اندازه می‌تواند در حوزه اداری شغل ایجاد کند؟ باید در حوزه‌های فناوری، دانش بنیان، گردشگری و صنعت شغل ایجاد کرد.

طهماسبی با بیان این‌که بیکاری آسیب‌های اجتماعی را به دنبال می‌آورد، ادامه داد: در سال جاری ۳۰۰ درصد بودجه آسیب‌های اجتماعی را افزایش دادیم.

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خطاب به روابط عمومی‌ ادارات گفت: شما باید دستاوردها و عملکرد سازمان‌ها را به اطلاع مردم برسانید.

طهماسبی تصریح کرد: باید انتقال تجربه بین روابط عمومی‌ها اتفاق بیفتد و هر اقدامی به نظر مردم برسد.

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان اظهار کرد: می‌توانید با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید، رقابت سالم بین کارکنان و کارشناسان خود ایجاد کنید.

وی در پایان تأکید کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یک فرصت است و روابط عمومی ها تلاش کنند از این ظرفیت در راستای اطلاع رسانی عملکرد دستگاههای خود بیشتر استفاده کنند.

 

ایجاد فضای رقابت سالم بین مسئولان از وظایف روابط عمومی هاست

 

ایجاد فضای رقابت سالم بین مسئولان از وظایف روابط عمومی هاست

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .