عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رقابت سالم یکی از اصول حاکم بر ستاد انتخابات استان است

رئیس ستاد انتخابات استان:

رقابت سالم یکی از اصول حاکم بر ستاد انتخابات استان است

رقابت سالم یکی از اصول حاکم بر ستاد انتخابات استان است

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: یکی از مهمترین اصول حاکم بر ستاد انتخابات استان، ایجاد فضای سالم رقابتی بین کاندیداها و برگزاری انتخاباتی پر شور است.

"علی اصغر طهماسبی" در سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور استاندار گلستان، اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران و بخشداران برگزار شد، با تأکید بر رعایت اصل امانت داری، تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم تا از آراء مردم صیانت نماییم و در نهایت هر شخصی که توسط مردم انتخاب شود، مورد احترام ما خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خطاب به فرمانداران و بخشداران گفت: کلیه مراحل برگزاری انتخابات را جدی بگیرید و ضمن برگزاری مرتب جلسات، تمامی دستورالعمل ها و قوانین مربوط به انتخابات را به دقت مطالعه و اجرا نمایید.

وی با بیان اینکه باید برای جلب مشارکت فراوان مردم در عرصه انتخابات برنامه داشت، افزود: برگزاری جلسات با گروهها و طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی، اصناف و گروههای مردم نهاد، مشارکت هر چه بیشتر مردم در عرصه انتخابات را بدنبال خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: اینکه مدام بگوییم که رسانه ای در اختیار نداریم تا حرف هایمان را به گوش مردم برسانیم، دردی از ما دوا نخواهد کرد، شما باید از هر فرصتی استفاده نمایید ضمن اینکه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز می تواند رسانه و پل ارتباطی بین شما و مردم باشد.

طهماسبی بیان کرد: هزار و 493 شعبه اخذ رأی در استان داریم که تمامی این شعب باید به تجهیزات رایانه و ussd مجهز باشد در این بین کمیته فناوری اطلاعات تا کنون زحمات زیادی را در این حوزه کشیده است و به نوعی با عملکرد خوب، قوی ترین و پرکارترین کمیته ذیل ستاد انتخابات استان بوده است.

وی در ادامه به ارائه گزارش آماری عملکرد ستاد انتخابات استان و کمیته های ذیل آن پرداخت و  گفت: 12 جلسه و 83 مصوبه حاصل کار ستاد انتخابات استان تا به امروز بوده که در همین راستا 50 جلسه و 258 مصوبه نیز در کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: در حوزه ستاد های شهرستانها نیز تا امروز 125 جلسه و 624 مصوبه داشته ایم.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه بر رعایت اصول پاسخگویی و انتقاد پذیری، قانونگرایی، امانت داری، همدلی و هم زبانی، مردم سالاری و استفاده از ظرفیت مردم، رقابت در چهارچوب قانون، حفظ منافع و امنیت ملی و اصل احترام به انتخاب مردم تأکید کرد.

طهماسبی رعایت عدالت انتخاباتی را یکی دیگر از اصول مهم برگزاری انتخابات عنوان کرد که باید در رفتار و موضع گیری های دست اندرکاران برگزاری انتخابات، به عینه قابل لمس و مشاهده باشد.

وی همچنین اطلاع رسانی بموقع، ترجیح مصالح و منافع ملی به مصالح شخصی و گروهی، شفاف سازی و پاسخگویی و توجه به عزت نفس و کرامت انسانی را از دیگر موارد مورد اهتمام مسئولین برگزاری انتخابات، در استان و شهرستانها عنوان کرد.

رقابت سالم یکی از اصول حاکم بر ستاد انتخابات استان است

 

رقابت سالم یکی از اصول حاکم بر ستاد انتخابات استان است

 

رقابت سالم یکی از اصول حاکم بر ستاد انتخابات استان است

 

رقابت سالم یکی از اصول حاکم بر ستاد انتخابات استان است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .