عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت توانسته در مدت كوتاهي شعارهاي خود را در حوزه سلامت عملي كند

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان:

دولت توانسته در مدت كوتاهي شعارهاي خود را در حوزه سلامت عملي كند

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان گفت: دولت تدبير و اميد توانسته در مدت كوتاهي شعارهاي خود را در حوزه سلامت عملي كند تا در آينده اي نزديك شاهد ثمرات هرچه بيشتر آن در جامعه باشيم.

"علي اصغر طهماسبي" در اولين جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان در سال ۹۳ افزود: با اجراي طرح تحول سلامت، هزينه دريافتي از مردم در بيمارستان‎هاي دولتي در شهرها به ۱۰ درصد و در شهرهاي زير ۲۰ هزار نفر و روستاها به پنج درصد رسيده است.

وي يادآور شد: اين در حالي است كه قبل از اجراي طرح تحول سلامت مردم ما بين ۳۵ تا ۳۷ درصد از هزينه بيمارستان هاي دولتي را مي پرداختند كه ميانگين جهاني دريافت اين رقم ۱۷ درصد است.

رئيس كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان خاطرنشان كرد: دولت يازدهم با عمل به شعارهاي خود در حوزه سلامت و بيمه سلامت ارمغان خوبي را براي مردم بوجود آورده است.

وي تصريح كرد: در تأمين امنيت اجتماعي، سياسي، فرهنگي و اقتصادي نظام مقدس جمهوري اسلامي هزينه‎هايي مي كند كه خاكستري است و هيچ جا ديده نمي شود بويژه در حوزه هاي پيشگيري و بهداشت و درمان و اين وظيفه همه ماست تا با ابزارهايي كه در اختيار داريم ، بويژه رسانه ملي ، خبرگزاريها و نتشريات كشوري و محلي ، اقدامات ارزنده دولت را به اطلاع عموم مردم برسانيم.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان با بيان اينكه بخش سلامت به آحاد جامعه برمي‎گردد، افزود: متولي سلامت دستگاه خاصي نيست بلكه همه دستگاه‎ها و نهاد ها به فراخور مأموريتشان مي‎توانند به اين حوزه ورود كرده و نقش‎آفرين باشند.

وي اذعان داشت: هيچ‎دستگاهي در حوزه سلامت و امنيت غذايي نبايد خود را بي‎نقش بداند بلكه همه بايد كمك كنيم تا طرح تحول سلامت به خوبي در جامعه پياده شود تا مردم از آن به بهترين نحو بهره مند شوند.

رئيس كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان با اشاره به نزديك شدن فصل گرما بر لزوم اطلاع رساني مناسب در خصوص پيشگيري از بيماريهاي شايع در اين فصل بويژه وبا و سالك تأكيد كرد.

دولت توانسته در مدت كوتاهي شعارهاي خود را در حوزه سلامت عملي كند


تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .