عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه چشم‎انداز در حوزه جوانان اولویت باشد

سرپرست امور با نوان و خانواده استانداری گلستان:

ارائه چشم‎انداز در حوزه جوانان اولویت باشد

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری گلستان بر ضرورت ارائه چشم‎انداز در حوزه جوانان تأکید کرد.

فائزه عبداللهی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی گلستان اظهار داشت: هر یک از دستگاه‎های اجرایی با ارائه پژوهش‎های کاربردی می‎تواند راهکار‎های مناسبی برای ارتقاء و بهبود وضعیت جوانان ارائه دهد.

وی، جوانان را بزرگترین سرمایه اجتماعی خواند و تصریح کرد: خلاقیت، نوآوری و دستاوردهای مهم با وجود جوانان قابل تحقق است.

ظرفیت‎های موجود دستگاه‎های اجرایی بازنگری شود

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از دستگاه‎های اجرایی خواست تا اقدامات شایسته در حوزه جوانان را با جدیت دنبال کنند و افزود: ظرفیت‎های موجود دستگاه‎های اجرایی باید بازنگری شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: بخش عمده‎ای از برنامه‎های هفته جوان از طریق فعالیت سازمان‎های مردم نهاد انجام می‎شود که این تشکل‎ها باید تقویت شوند.

وی با بیان اینکه اولویت‎های موجود باید رصد شوند، افزود: با توجه به پژوهش‎ها و تحقیقات انجام شده باید اولویت‎ها تعیین و چشم‎انداز حوزه جوانان ارائه شود.


در انتخاب جوانان فرهیخته دقت شود/ جوانان شاخص فقط افراد تحصیلکرده نیستند
سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با تاکید بر لزوم همگرایی و همکاری در اجرای برنامه‎ها اظهار داشت: تدوین برنامه‎های هفته جوان خوب است اما تا زمانی که اولویت‎ها را شناسایی نکنیم نمی‎توان در این عرصه به موفقیت رسید.

عبداللهی با بیان اینکه جوانان آینده‎سازان کشور هستند، ابراز داشت: در انتخاب جوانان فرهیخته باید دقت شود جوانان شاخص فقط افراد تحصیلکرده نیستند کسانی که سرپرستی یک خانواده را برعهده می‎گیرند و حتی فرصت تحصیل ندارند جزو جوانان شاخص و برتر محسوب می‎شوند.

وی با اشاره به اینکه باید قدر سرمایه‎های اجتماعی را بدانیم، افزود: امید و انرژی از خصوصیات برجسته جوانان است که باید در راستای مطلوب بکارگیری شود.


تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .