عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نگاه ما به موضوعات مرتبط با جوانان تشریفاتی نیست

مشاور جوان استاندار گلستان در گمیشان:

نگاه ما به موضوعات مرتبط با جوانان تشریفاتی نیست

نگاه ما به موضوعات مرتبط با جوانان تشریفاتی نیست

 مشاور استاندار گلستان در امور جوانان در همایش هم اندیشی نخبگان جوان گمیشان گفت: یکی از بزرگترین آفت ها در موضوعات مرتبط با جوانان، نگاه تشریفاتی به این حوزه می باشد.

علی نصیبی اظهار داشت: به دنبال آن هستیم با پرهیز از اقدامات تکراری و صرفاً آماری، ضمن ایجاد نشاط اجتماعی و همگرایی در بین جوانان استان، زمینه لازم را جهت استفاده از اندیشه های نو و کاربردی جوانان تحصیلکرده در مسیر توسعه گلستان فراهم نماییم

وی خاطرنشان کرد: دکتر صادقلو استاندار گلستان، حساسیت ویژه ای در موضوعات مرتبط با جوانان استان داشته و تاکید ایشان به اینجانب، سیاست گذاری و برنامه ریزی با همکاری دستگاه های ذیربط در جهت نقش آفرینی بیش از پیش جوانان گلستانی در امور مرتبط با توسعه استان می باشد.

مشاور استاندار گلستان گفت: انتخاب مشاوران جوان فرمانداری ها با هماهنگی فرمانداران انجام خواهد شد و داشتن تحصیلات دانشگاهی، بومی شهرستان بودن، آشنایی با مفاهیم توسعه، داشتن قدرت راهبری، آشنایی با امور اداری، قدرت تعامل و ارتباط با جوانان، آشنایی با سیاست های دولت تدبیر و امید، بخشی از ملاک های ما در این راستا خواهد بود.

علی نصیبی اظهار داشت: انتخاب مشاور جوان ادارات کل استانی نیزاز سوی مدیران کل و روسای دستگاه های اجرایی با هماهنگی این حوزه صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: برخی از طرح های ما در حوزه جوانان، پس از کسب تایید مقامات استانی قابلیت اجرا داشته که در صورت کسب مجوز، در راستای اعلام و اجرایی شدن آنها گام خواهیم برداشت.

مشاور جوان استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش، از ضمیر فرماندار گمیشان به عنوان یکی از جوانان با تجربه استان نام برد و اظهار داشت: تجربه کاری ایشان در وزارت کشور، استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان، زمینه مناسبی برای ایجاد تحول در شهرستان مستعد گمیشان بوده و برگزاری نشست با نخبگان جوان شهرستان در هفته های ابتدایی شروع کار وی، نشان دهنده نقش والای جوانان در برنامه های مرتبط با توسعه گمیشان است.

علی نصیبی همچنین با اشاره به تاریخچه گمیشان، به رونق تجاری این منطقه در گذشته اشاره کرد و گفت: اگر جوانان این شهرستان بخواهند دوباره گمیشان به روزهای طلایی خود بازگردد می بایست خود وارد میدان شده و با گریز از بی تفاوتی، پیگیر برنامه های مرتبط با توسعه شهرستان باشند.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی، بسیاری از تحولات را جوانان زیر 25 سال رقم زده و حتی بسیاری از سرداران شهید کشور در عنفوان جوانی، مسئولیت های خطیری را درهنگام دفاع مقدس داشتند که این موضوع علاوه بر اعتماد مسئولان، نشانگر حضور در صحنه و خودباوری جوانان بود.

مشاور استاندار گلستان اظهار داشت: جوانان گمیشانی نیز اگر امروز می خواهند این شهرستان مستعد در زمینه های مختلف اعم از گردشگری، اقتصاد، و ... پیشرفت کند خود باید وارد میدان شده و پیگیر امور مرتبط با توسعه این دیار باشند.

علی نصیبی گفت: جمع های جوانان در این شهرستان باید شکل گرفته و آنان علاوه بر بیان ایده ها و مطالبات خود در حوزه های مختلف، جهت اجرایی شدن این ایده ها می بایست در کنار مسئولان قرار گیرند.

وی افزود: برای ایجاد تحول، داشتن پول و سرمایه اقتصادی شرط لازم نیست بلکه مهمتر از آن انگیزه و سرمایه انسانی و اجتماعی است.

لازم به ذکر است همایش هم اندیشی نخبگان جوان گمیشان با برنامه ریزی فرمانداری و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان با حضور فرماندار، مشاور جوانان استاندار، بخشداران و شهرداران و روسای ادارات شهرستان گمیشان و جوانان تحصیل کرده شهرستان در سالن اجتماعات کتابخانه شهرستان برگزار شد.

نگاه ما به موضوعات مرتبط با جوانان تشریفاتی نیست

 نگاه ما به موضوعات مرتبط با جوانان تشریفاتی نیست


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1276
  • کد خبر : 770