عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در استان گلستان هیچ گونه مشکل حاد سیاسی و امنیتی وجود ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

در استان گلستان هیچ گونه مشکل حاد سیاسی و امنیتی وجود ندارد

در استان گلستان هیچ گونه مشکل حاد سیاسی و امنیتی وجود ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: هیچگونه مشکل حادی در حوزه های سیاسی و امنیتی استان وجود ندارد و بحمدالله تعامل جریانهای سیاسی در استان گلستان بسیار بالا است.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه ای که با حضور قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور ، استاندار گلستان ، فرمانداران و بخشداران استان برگزار شد، افزود: استان گلستان به عنوان نگارستان ایران با وجود اینکه رنگین کمانی از اقوام است و قریب به 40 درصد جمعیت استان را برادران اهل سنت تشکیل می دهند، اما دارای وحدتی مثال زدنی می باشد و همه اقوام و مذاهب برادرانه در کنار هم و بدون هیچ مشکلی زندگی می کنند.

وی تصریح کرد: بدون شک وحدت و آرامش حاکم بر استان گلستان را مدیون نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم و همه مسئولان و بزرگانی که در این راه تلاش کرده اند هستیم.

وی در ادامه به بیان آمارهایی از وضعیت استان در حوزه های مختلف پرداخت و اظهار کرد: استان گلستان با جمعیتی بالغ بر 1 میلیون و 888 هزار نفر که از این بین 49 درصد جمعیت استان روستایی و در برگیرنده بیش از 892 هزار نفر می باشد و 51 درصد جمعیت شهری استان شامل بیش از990 هزار نفر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: گلستان دارای 3 هزار و 922 شهید، 11 هزار 886 جانباز و یک هزار و 178 آزاده سرفراز می باشد.

طهماسبی تعداد گروهها، ثمن ها و انجمن های دارای مجوز استان را 2 هزار و 794 گروه عنوان کرد و گفت: در استان گلستان همچنین 105 گروه سیاسی فعال و غیر فعال و در حدود 400 تشکل کارگری و کارفرمایی نیز وجود دارد.

وی در پایان به با بیان برخی از کمبودها و مشکلات درون سازمانی پرداخت و اظهار کرد: ما در استانداری گلستان و فرمانداریهای تابعه با یک چهارم ظرفیت نیرو کارها را به پیش می بریم و چارت سازمانی استانداری همچنان متعلق به 17 سال قبل و به زمان استان شدن گلستان، باز می گردد.

در استان گلستان هیچ گونه مشکل حاد سیاسی و امنیتی وجود ندارد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .