عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور برگزار کنیم

استاندار گلستان:

باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور برگزار کنیم

باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور برگزار کنیم

 استاندار گلستان با اشاره به این که برای انتخابات ایران دنیا ارزش ویژه قائل است، گفت: باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور برگزار کنیم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در همایش شوراهای آموزش و پرورش استان، بر رعایت امانت داری وحق الناس در این عرصه تاکید کرد و افزود: دست اندارکاران انتخابات ضمن توجه به حق نظام، مردم و دولت، به استیفای حقوق کاندیداها نیز توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان در لحاظ کردن حقوق کاندیداها توجه دارد و در رعایت آن کوشا می باشد، اظهار کرد: امکان دارد صلاحیت برخی احراز نشده باشد که باید از طریق قانونی پیگیری شود.

دکتر صادقلو یادآور شد: امکان دارد عده ای، از این عدم تأیید یا عدم احراز صلاحیت ها سوء استفاده کنند که باید مانع سوء استفاده دیگران شویم و در ظل قانون پیگیر آن باشیم تاحقوق مردم، نظام و دولت و استیفای حقوق کاندیدا به وجود آید.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: انتظار می رود همه افراد و گروه ها در کشور و استان ظرفیت خود را افزایش داده و دستگاه های مجری ضمن رعایت کامل قانون ، استیفای حقوق کاندیداها را مدنظر قرار دهند.

وی با تاکید بر دوری از نگاه جناحی ، یادآور شد: باید به انتخابات با نگاهی فرا جناحی و ملی نگریسته شود و تلاش کنیم با رعایت امانتداری در افزایش شور انتخاباتی موثر باشیم.


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1313
  • کد خبر : 16489