عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتخابات هفتم اسفند را با حساسیت دنبال می کنیم


انتخابات هفتم اسفند را با حساسیت دنبال می کنیم

انتخابات هفتم اسفند را با حساسیت دنبال می کنیم

استاندار گلستان در همایش تخصصی توسعه استان گلستان بر پایه ایده های جوانان اظهار کرد: انتخابات هفتم اسفند ماه سال جاری را با حساسیت در استان دنبال می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با بیان این که انتخابات مسئله ای بزرگ برای نظام، انقلاب و دولت محسوب می شود گفت: نسبت به استیفای حقوق حساسیت داریم و از نخستین روزهای آغاز فرایند انتخابات مسائل مرتبط با آن را با حساسیت رصد می کردیم.

وی با اشاره به این که فعالیت هیات های اجرایی در استان با 118 عضو اصلاح طلب، 22 عضو اصولگرا و 76 عضو مستقل پی گیری می شود، خطاب به برخی که نسبت به اعضای هیات های اجرایی استان حرف هایی مبنی بر اقتدارگرایانه بودن می زنند گفت: این حرف ها را کنار بگذارید.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در خصوص انتخابات هیات های اجرایی هستند که از همه طیف ها در آن حضور دارند و این هیات های اجرایی مسائل انتخابات را به خوبی رصد می کنند و جای نگرانی نیست.

استاندار گلستان در خصوص صلاحیت داوطلبان مجلس دهم در استان گفت: 305 داوطلب از 6 حوزه انتخابیه نام نویسی کرده بودند که 18 نفر رد صلاحیت و 6 نفر نیز انصراف داده اند.

به گفته دکتر صادقلو رد صلاحیت شدگان کسانی هستند که از مراجع چهارگانه گزارش داشتند و مورد تایید قرار نگرفته اند.

وی ابراز امیدواری کرد که در هفتم اسفند سال جاری در استان، انتخاباتی فعال و پرشور داشته باشیم.

انتخابات هفتم اسفند را با حساسیت دنبال می کنیم

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .