عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تولید فکر و توجه به مدیریت مدرن موجب پویایی تعاونی ها می شود

استاندار گلستان:

تولید فکر و توجه به مدیریت مدرن موجب پویایی تعاونی ها می شود

تولید فکر و توجه به مدیریت مدرن موجب پویایی تعاونی ها می شود

 استاندار گلستان در دیدار با اعضا اتاق تعاون استان اظهار کرد: تولید فکر، توجه به مدیریت مدرن و عبور از مدیریت سنتی موجب پویایی و شکوفایی تعاونی ها می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با تاکید بر اهمیت مسئله شناسی و آسیب شناسی بخش تعاون در استان، تصریح کرد: مدیریت علمی و دانش محور تعاونی ها موجب رشد و ارتقا آنها می شود.

وی با اشاره به جمعیت بالای تعاونی ها در استان، گفت: همانگونه که بخش خصوصی به عنوان یک نماد در کشور مطرح است، بخش تعاونی نیز باید بصورت یک نماد خود را در بالاترین حد ممکن عرضه کند.

وی بابیان اینکه باید گزارش عملکرد مبتنی بر آمار دقیق باشد، یادآور شد: آمار دقیق تعاونی ها و اقدامات و فعالیت های آنها به مدیریت کلان استان کمک می کند در برنامه ریزی ها با دقت بیش از پیش عمل نماید.

استاندار گلستان توجه به تعاونی های مرز نشین را پر اهمیت دانست و افزود: با توجه به اینکه مرزنشینان اهمیت بالایی در امنیت استان دارند، باید در حوزه تعاونی ها مورد توجه قرار گیرند.

دکتر صادقلو از مدیریت اتاق تعاون استان خواست تمامی موضوعات و مسائل مربوط به بخش تعاونی را که نیاز به مذاکرات بالادستی دارد، ارائه کنند تا در دیدار با مدیران کشوری مورد بررسی و اقدام قرار گیرد.

همچنین در این دیدار رئیس اتاق تعاون استان گلستان توجه به سیاست های اصل 44 را ضامن حل مسائل و مشکلات بخش تعاونی دانست و افزود: با توجه به اهمیت تعاونی ها، اقداماتی نظیر توسعه بازرگانی و صادرات، تقویت اتحادیه ها، تشکیل و برگزاری کمیسیون های تخصص، رتبه بندی تعاونی ها و برند سازی تعاونی در استان صورت گرفته است.

علیرضا نوروزی یکی از اهداف تعاونی ها را توجه به معیشت مردم عنوان و خاطر نشان کرد: با توجه به جمعیت تعاونی ها در استان نیاز است برخی معافیت هایی که قانون برای تعاونی ها در نظر گرفته است، اعمال گردد.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .