عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعاونی های دانش بنیان باید در اولویت قرار گیرد


تعاونی های دانش بنیان باید در اولویت قرار گیرد

تعاونی های دانش بنیان باید در اولویت قرار گیرد

استاندار گلستان اظهار کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه ی اشتغال ICT بر این باوریم که باید تعاونی های دانش بنیان در اولویت قرار گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در آیین امضای تفاهم نامه بین استانداری گلستان و معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: تعاونی ها باید هویت واقعی خود را پیدا کنند و فرهنگ شراکت و تعاون بیش از پیش در جامعه توسعه یابد.

وی با اشاره به ناحیه 1000 هکتاری صنعتی استان و همچنین منطقه ی آزادی که در آینده ی نزدیک در گلستان ایجاد خواهد شد خاطر نشان کرد: اگر تعاونی ها شرایط لازم را داشته باشند ما حاضریم همکاری های مناسب را جهت استقرار و فعالیت آنها داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به توسعه ی روستاها و وجود تعاونی های روستایی تصریح کرد: بر این باوریم که توسعه روستا از طریق درآمد پایدار صورت می گیر و در این راستا مسئله ی دانش بومی را به عنوان زمینه ساز درآمد پایدار روستایی مطرح کرده ایم.

لازم به ذکر است تفاهم نامه ی توسعه ی بخش تعاون استان گلستان بین استانداری گلستان و معاونت تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به امضای دکتر حسن صادقلو و مهندس کلانتری رسید و دو طرف ابراز امیدواری کردند با این تفاهم نامه افقی روشن در انتظار تعاونی های استان گلستان باشد.

گفتنی است در استان گلستان 3300 واحد تعاونی مشغول به فعالیت هستند .

 

تعاونی های دانش بنیان باید در اولویت قرار گیرد

 

تعاونی های دانش بنیان باید در اولویت قرار گیرد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .