عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعطای نشان تعالی مدیریت و ارتقاء بهره وری به تعاونی های استان

برای اولین بار در گلستان انجام شد:

اعطای نشان تعالی مدیریت و ارتقاء بهره وری به تعاونی های استان

با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، نشان تعالی مدیریت و ارتقاء بهره وری به سه تعاونی در استان اعطاء شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، با حضور مازندرانی مدیرکل تعاون کار استان، نشان تعالی مدیریت و ارتقاء بهره وری به اتحادیه شرکت های تعاونی حمل بار، اتحادیه شرکت های تعاونی خبازان و شرکت تعاونی نان صنعتی خوشمزه گلستان اعطاء شد.

دکتر سعید مازندرانی در این جلسه گفت: بخش تعاون با ظرفیت های موجود خود می تواند پتانسیل بسیار خوبی برای کمک به اقتصاد استان باشد و برای این منظور همکاری و هماهنگی همه جانبه در جهت تقویت بخش تعاون باید صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات فردمحور کمکی به توسعه و پیشرفت استان نخواهد کرد، افزود: نشست های مختلفی را با تعاونی ها و دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار کردیم تا با هم افزایی و هماهنگس بی بخشی مشکلات حوزه تعاون را حل کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه ارتقاء بهره وری در کشور بیشتر جنبه شعاری دارد، تصریح کرد: در بحث بهره­وری، سه اصل سرعت، دقت و هزینه اهمیت دارد و در واقع افزایش سرعت و کیفیت کار و کاهش هزینه­ها باید منجر به رضایت مشتری شود.

وی تاکید کرد: واحدهای تولیدی که در مراحل تولید خود، اصول بهره وری را مدنظر قرار می دهند، بازار تضمین شده ای دارند و این درحالی است که شرکت های زیادی به دلیل عدم شناخت و تامین نیاز مشتریان از بازار حذف می شوند.

مازندرانی خاطرنشان کرد: تعالی مدیریت در تعاونی ها مبین تعد سازمانی آنان به رشد و توسعه پایدار و مستمر در جهت کسب رضایت اعضای تعاونی و مشتریان است که تداوم و استمرار آن بسیار مهم است.

امید شکری دبیر خانه تعاونگران استان نیز اظهار کرد: اعطای نشان تعالی مدیریت و ارتقاء بهره وری برای اولین بار در استان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خانه تعاونگران به دو اتحادیه و یک شرکت تعاونی داده می شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح تامین، ارتقاء و بهبود رضایتمندی ذینفعان درونی تعاونی ( مدیریتو اعضای شرکت) و ذینفعان بیرونی ( سازمان های مسئول، مشتریان، سرمایه گذاران و...) می باشد.

دبیر خانه تعاونگران استان تاکید کرد: در این طرح تعاونی ها بر اساس الگوی تعالی مدیریت EFQM و با استقرار معیارهای 9گانه مورد ارزیابی قرار می گیرند.

در پایان مراسم ضمن اعظای نشان تعالی مدیریت و ارتقاء بهره وری به این تعاونی ها، از طرف دبیرخانه تعاونگران کشور از تلاشهای اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در جهت ارتقاء بخش تعاون تجلیل شد.

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 451
  • کد خبر : 42992