عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت روز شوراها


پیام استاندار گلستان به مناسبت روز شوراها

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پیام استاندار گلستان به مناسبت روز شوراها

استاندار گلستان در پیامی روز شوراها(9 اردیبهشت)را به تمامی مردم فرهیخته و ولایت مدار استان تبریک گفت و شورا را جایگاهی برای تکیه بر عقلانیت و اندیشه جمعی و بهره جویی از آن دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر حسن صاقلو به شرح زیر است؛
بسم ا... الرحمن الرحیم
همواره توجه به خرد جمعی و بهره گیری از تفکرات، اندیشه ها و نظرات سایرین، مسئله ای بوده که در کتاب ا...، سیره ائمه هدی و آموزه های دینی دیده شده است.
پیامبر عظیم الشأن اسلام در برهه های حساس تاریخی از مشورت روی گردان نبوده و علی رغم دانش بی مثال خود، بهره گیری از نظرات دیگران را مورد توجه ویژه قرار داده است.
در نظام مقدس جمهوری اسلامی که با انقلابی مردمی و با هدف خدمت رسانی، فعالیت می نماید استفاده از آرای مردمی و نظام شورایی همواره مورد تاکید حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است و شورا به عنوان یکی از اصول در قانون اساسی جمهوری اسلامی جایگاه ویژه ای دارد.
یقیناً شوراها در سطح شهر و روستا جایگاهی برای تکیه بر عقلانیت و بهره جویی از اندیشه جمعی هستند و نقش آنها در توسعه به عنوان مدیریت شهری و روستایی، غیرقابل انکار است.
اینجانب در آستانه پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ضمن تبریک این روز به تمامی شورائیان و مردم فرهیخته استان، امیدوارم حضور حداکثری مردم و انتخاب آگاهانه آنان در این عرصه بتواند رشد و بالندگی استان را رقم زند.
 
حسن صادقلو
استاندار گلستان
 
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .