عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پایان گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان آق قلا در آینده نزدیک


پایان گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان آق قلا در آینده نزدیک

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان از پایان گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان آق قلا در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ، مهندس صفر علی جمال لیوانی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گازگلستان با بیان خبر فوق در این خصوص گفت : در حال حاضر ازمجموع 78 روستای موجود شهرستان آق قلا تعداد 75 روستا مصرف کننده گاز طبیعی می باشند.

 وی افزود: شبکه اجرایی گاز 3 روستای باقیمانده شامل روستاهای تپه ظهوریان ، شاکریان و جماران نیز به اتمام رسیده و در مرحله نصب علمک قرار دارد که انشاء ا... با اتمام عملیات نصب انشعاب ، در آینده نزدیک طی مراسمی با حضور مسئولین استان و شهرستان به بهره برداری خواهد رسید

 این مقام مسئول تصریح کرد: با بهره برداری و گاز دار شدن این 3 روستا خوشبختانه شهرستان آق قلا به جمع شهرستانهای سبز که در آن تمامی شهر و روستاهای آن از این انرژی خدادادی بهره مند می شوند مفتخر خواهدشد.

 ایشان در ادامه ضمن تقدیر از همکاری بسیارخوب مسئولین استان و شهرستان افزود:در این شهرستان تعداد 30 هزار مشترک جذب شده که 17 هزار و 189 مورد آن در روستاها و 12 هزار و 811 مورد نیز مشترک شهری هستند

 مهندس جمال لیوانی همچنین گفت: تاکنون در سطح شهرستان آق قلا افزون بر 18 هزار و 935 انشعاب نصب شده که از این تعداد 10هزار و 800 انشعاب شهری و 8 هزار و 135 انشعاب نیز روستایی می باشد.

 وی اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان آق قلا تعداد 96 واحد صنعتی عمده و جزء از نعمت گاز بهره مند شده اند که از این تعداد ، 59 واحد صنعتی عمده و 33 مورد نیز واحد صنعت جزء و 4 مورد نیز جایگاه CNG می باشد .

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درخاتمه از همه مشترکین عزیز تقاضا نمود نسبت به واریز به موقع صورتحساب گاز بهای خود بصورت الکترونیکی اقدام نمایند تا انشاء ا... این شرکت بتواند خدمات گاز رسانی را به موقع و بدون هیچ وقفه ای به شما هم استانیهای عزیز ارائه نماید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .