عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان و مدیرعامل شرکت گاز


نشست مشترک مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان و مدیرعامل شرکت گاز

نشست مشترک مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان و مدیرعامل شرکت گاز

 بمنظور گسترش همکاری های دوطرفه و نیز توسعه آموزش ها و پژوهش های کاربردی، نشست مشترک مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان و مدیرعامل شرکت گاز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل، در این جلسه با اشاره به گستره آموزش های مهارتی این اداره، گفت: آموزش فنی و حرفه ای استان در حوزه های مختلف روستایی، عشایری، صنایع و صنوف، دانشجویان، کارجویان و ... دوره های آموزشی مختلفی برگزار می نماید.

 تیرانداز با اشاره به طیف گسترده مخاطبینی که هرساله از مراکز دولتی و آموزشگاههای بخش خصوصی فنی و حرفه ای می گذرند، آن را جامعه هدف مناسبی برای توسعه فرهنگی موارد مد نظر سایر دستگاهها از جمله بهینه سازی مصارف انرژی در زمینه خدمات شرکت گاز دانست.

 وی با اشاره به خدمات آموزش های مهارتی از جمله در رشته هایی نظیر لوله کشی گاز خانگی، آنرا طرقی برای ارتقاء پیمانکاران و افرادی که در این حوزه شاغل اند و یا قرار است مشغول شوند عنوان کرد.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با اشاره به سیاست های راهبردی سند استانی، مراکز فنی و حرفه ای را با توجه به امکانات مناسب آن، محلی برای زمینه سازی ایده افراد در زمینه های مختلف انرژی و بهینه سازی آن به تولیدات جدید دانست.

 تیرانداز همچنین به زمینه های مرتبط کاری بین دو دستگاه اشاره و برخی نمونه های قابل همکاری را یادآور شد.

 برگزاری دوره های آموزشی در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی برای کارکنان و گروه های هدف متعامل با مراکز آموزشی، تدوین استانداردهای شغل و شایستگی، تهیه منابع آموزشی و پژوهشی، برگزاری کارگاه ها و همایش مرتبط با بهینه سازی مصرف انرژی از مواردی بود که مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای زمینه های همکاری آن را بین دو دستگاه اعلام نمود.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت های خوب و گسترده آموزش فنی وحرفه ای گفت: امروزه برای رسیدن به اشتغال فراگیری مهارت باید در اولویت باشد و دستگاههای اجرایی بایستی از امکانات، پتانسیل ها و قابلیت های موجود یکدیگر خبر داشته و تشریک مساعی داشته باشند.

 لیوانی با اشاره به این موضوع که این قابلیت وجود دارد که بین دستگاههای اجرایی تعاملات گسترده تری رخ بدهد، افزود: آموزش فنی وحرفه ای از امکانات و آموزش های باکیفیت بالا برخوردار است و همه دستگاهها و حوزه های مختلف که به نحوی با حوزه مهارتی مرتبط باشند باید در پی این باشند تا از این فرصت به خوبی استفاده ببرند.

 شایان ذکر است در این نشست مقرر گردید در فرصت های آتی، تفاهم نامه همکاری نیز منعقد گردد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .