عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پویایی فرهنگ و هنر مستلزم حمایت از آن است

فضیلت:

پویایی فرهنگ و هنر مستلزم حمایت از آن است

پویایی فرهنگ و هنر مستلزم حمایت از آن است

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان استفاده رایگان از برنامه های فرهنگی و هنری را اقدامی اشتباه دانست و گفت: مدیران فرهنگ و هنر استان برای بهره مندی از آثار تولیدی هنرمندان بلیط برنامه های مختلف را خریداری می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت الاسلام فضیلت، افزود: این اقدام با هدف نهادینه شدن این موضوع که تمام کارکنان برای تماشای برنامه های فرهنگی و هنری باید هزینه کنند تا از این طریق هنرمندان گلستانی حمایت شوند.

وی ادامه داد: همانطور که بسیاری از خانواده ها خود را ملزم به خرید برخی اقلام در سبد خرید خانوار می دانند نیاز است تا برای سایر آثار هنری هزینه کنند تا فرهنگ و هنر استان پویا شود.

این مسئول گلستانی با بیان این نکته که پویایی فرهنگ و هنر مستلزم حمایت از آن است، افزود: این اقدام به آحاد جامعه بر می گردد و مسئولان در این بین باید پیشگام باشند.

وی ضمن قدردانی از کارکنان فرهنگ و ارشاد گلستان برای خودداری از استفاده رایگان از برنامه های هنری و فرهنگی، گفت: نیروهای این دستگاه برای حمایت از آثار هنری و استفاده از این برنامه ها با تهیه بلیط از هنرمندان حمایت می کنند.

حجت الاسلام  فضلیت اصل ارائه بلیط رایگان را اقدامی اشتباه دانست و تصریح کرد: با این اقدام تولیدکنندگان آثار فرهنگی و هنری از حمایت حداقلی محروم می شوند که به دنبال این محرومیت نه تنها شاهد پویایی در حوزه تولید آثار فرهنگی و هنری نخواهیم بود بلکه پذیرش سیر قهقرایی دور از ذهن نخواهد بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .