عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش تجلیل از آزادگان سرافراز در شهرستان گنبد برگزار شد


همایش تجلیل از آزادگان سرافراز در شهرستان گنبد برگزار شد

 به گزارش ایثار واحد گلستان، همایش آزادگان گلستانی دوشنبه 26 مرداد 94 با حضور جمع کثیری از آزادگان هشت سال دفاع مقدس و مسئولان استانی و شهرستان گنبد در سالن همایش فرهنگیان شهرستان گنبد برگزار شد.

در این همایش که با حضور بیش از 300 نفر از آزادگان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، احمد بای رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبد گفت: روز 26 مرداد سال 69 جای جای میهن اسلامی ایران، شاهد حضور آزادگان صبوری بود که پس از سال‌ها اسارت در اسارتگاه‌های مخوف رژیک بعث عراق، قدم به خاک میهن سرسبز و انقلابی خود گذاشتند.

بای افزود: آزادگان صبور و راضی به قضای الهی که سینه‌هایی فراختر از اقیانوس داشته و از همه چیز و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند، که اگر توکل به خدای بزرگ نبود، تحمل سال‌ها رنج و شکنجه میسور نبود.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین سبحانی امام جمعه شهرستان گنبد ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: امروزمان یادآور مقاومت غرورآفرین آزادگان سرافرازی است که با آمدنشان به انتظار میلیون‌ها ایرانی پایان بخشیده و ایران اسلامی را با قدوم سبز خود بهاری دیگر بخشیدند.

در این همایش، آزادگان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از دوران اسارت پرداختند.

گفتنی است، برگزاری نمایشگاه پوستر خاطرات و عکس‌های اسارت آزادگان و پخش کلیپ‌هایی در ارتباط با روز آزاده و مولودی خوانی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

لازم به ذکر است ، معاون استاندار و فرماندار شهرستان گنبد و جمعی از مسئولان شهرستان گنبد در این همایش حضور داشتند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .