عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از آزادگان شاغل در اداره کل ورزش و جوانان گلستان تجلیل شد


از آزادگان شاغل در اداره کل ورزش و جوانان گلستان تجلیل شد

از آزادگان شاغل در اداره کل ورزش و جوانان گلستان تجلیل شد

در مراسمی به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامیمان، از آزادگان شاغل در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان تجلیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این مراسم که در روز ورود آزادگان به میهن اسلامیمان برگزار شد، با تبریک این روز عزیز، از آزادگان سرافراز به عنوان نمادهای ایثار، شهادت و فداکاری نام برد.

بهمن طیبی اظهار کرد: آزادگان سرافراز با از خودگذشتگی و صبر و ایثار صفحه ای دیگر از ارزش ها را به صحیفه دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ثبت رساندند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در ادامه با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام به ویژه شهدای عظیم الشأن، جانبازان و آزادگان اضافه کرد: آسایش، امنیت و آبادانی که اکنون به ما رسیده حاصل مجاهدت و از خود گذشتگی این عزیزان است.

در ادامه این مراسم که با حضور معاونین برگزار شد، آزادگان حاضر به بیان خاطرات خود پرداختند و در پایان لوح و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهداء شد.

(کمال شجاعی، ارازمحمد اینچه برون، برات وحیدی نیا، غلام رضا گلستان زاده و رحیم بردی افق عطا) آزادگان سرافراز هستند که سال های رنج اسارت را در دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمل کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .