عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رونمايي از طرح جامع شهري گميشان

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:

رونمايي از طرح جامع شهري گميشان

رونمايي از طرح جامع شهري گميشان

 همزمان با گراميداشت ياد و خاطره دولتمردان شهيد رجايي و باهنر و هفته دولت، طرح جامع شهري گميشان از مصوبات شوراي عالي شهرسازي و معماري ايران، با اعتباري بالغ بر 342 ميليون ريال با حضور مقامات استاني و شهرستاني و نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي رونمايي شد.

به گزارش روز پنجشنبه اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، اين طرح از جمله طرح هاي جامع شهري است كه به عنوان سندي بالادست در اختيار شهرداري ها قرار مي گيرد تا ملاك عمل آنها در عمران، آباداني و توسعه و انسجام بخشي ساخت و سازهاي شهري در محدوده و حريم شهرها قرار گيرد.

علاوه بر رونمايي اين طرح، دو پروژه عمراني ديگر راه و شهرسازي از جمله زيرسازي و آسفالت سايت ميگو و روكش آسفالت محور روستايي چارقلي با اعتبار 11 ميليارد ريال در شهر گميشان بهره برداري شد.

بهره برداري از 10 پروژه در آق قلا و 14 پروژه در علي آباد كتول از ديگر پروژه هايي بودند كه در سومين روز از هفته دولت در اين شهرستان ها به بهره برداري رسيدند.

بهسازي و آسفالت محور روستايي امين آباد، بهسازي محورهاي آق قلا- اينچه برون و بالعكس، محور گرگان- آق قلا- اينچه برون و آسفالت ورودي آق قلا به طول 51.5 كيلومتر و واگذاري 43 واحد مسكن مهر در قالب خودمالكي و تفاهم نامه سه جانبه از پروژه هاي شهرستان آق قلا بودند كه با اعتبار حدود 48 ميليارد ريال بهره برداري شدند.

بهره برداري از زيرسازي و آسفالت محورهاي روستايي ميان رستاق، فاضل آباد- قره بلاغ، كوچك استاجيق-ابه پلنگ، گنو و روكش آسفالت محور علي آباد – سه راهي ايمر گنبدكاووس به طول بيش از 11 كيلومتر از پروژه هاي بهره برداري شده در شهرستان علي آباد كتول بود.

بهره برداري از پل الامن، ديواره سنگي حفاظتي راه در كيلومتر 17 محور علي آباد كتول، ديواره دوراهي سياه رودبار-ميان رستاق، ديواره الستان و ديواره سنگي ملاتي مايان و پل مهدي آباد، پل عابر پياده اسلام آباد و آشيانه ماشين آلات و واگذاري 75 واحد مسكن مهر مسكن مهر خودمالكي از پروژه هاي ديگري بود كه در مجموع با اعتبار 66.5 ميليارد ريال در علي آباد كتول به بهره برداري رسيدند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .