عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 96 پروژه عمراني راه و شهرسازي گلستان در هفته دولت به بهره برداري مي رسد


96 پروژه عمراني راه و شهرسازي گلستان در هفته دولت به بهره برداري مي رسد

96 پروژه عمراني راه و شهرسازي گلستان در هفته دولت به بهره برداري مي رسد

مديركل راه و شهرسازي گلستان از بهره برداري 96 پروژه عمراني اين بخش با اعتباري بالغ بر 460 ميليارد ريال همزمان با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري گفت: بهره برداري از پروژه هاي عمراني اين بخش در حوزه هاي ساخت و توسعه راه ها، راهداري، شهرسازي و معماري و مسكن و ساختمان صورت خواهد گرفت.

وي ادامه داد: در بخش ساخت و توسعه راه هاي استان، بهره برداري رسمي از پروژه هاي احداث، بهسازي و تكميل آسفالت راه هاي روستايي شهرستان مرزي مراوه تپه نظير نارلي آجي سو و سنچول آباد- حاجي بالخان و راه روستاهايي همچون ميان رستاق، فاضل آباد- قره بلاغ و كوچك استاجيق به ابه پلنگ در شهرستان علي آباد كتول صورت مي گيرد.

به گفته مديركل راه و شهرسازي گلستان، پل "سرمحله – ول افرا" در شهرستان بندرگز و دو دهنه پل باكسي در محور قازان قايه شهرستان مراوه تپه و همچنين، پل "خوجه ياپاقي" در عزيز آباد كلاله از پروژه هاي مهم ديگري است كه در ايام فرخنده هفته دولت در حوزه ساخت و توسعه راه ها به بهره برداري مي رسند.

رستمي به بخش مهمي از پروژه هاي حوزه راهداري اداره كل كه در اين ايام به بهره برداري خواهند رسيد، اشاره كرد و گفت: خط كشي، روكش و بهسازي مجدد آسفالت محورهاي اصلي آزادشهر- خوش ييلاق، محور آزادشهر- گنبدكاووس و گنبدكاووس به كلاله و همچنين محور اصلي مراوه تپه – داشلي برون و تكميل راهدارخانه هاي جنگل گلستان و خوش ييلاق و ارتقاي سامانه تلفن گوياي 141 از حالت آنالوگ به ديجيتال از جمله پروژه هاي اين حوزه هستند.

وي ادامه داد: در بخش شهرسازي و معماري نيز، طرح هاي توسعه و عمران جامع شهرهاي گميشان، نگين شهر و كلاله، طرح هايي هستند كه با حضور مقامات ارشد استاني و شهرستاني و همچنين، نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي رونمايي خواهند شد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان در پايان از واگذاري و تحويل سه هزار و 666 واحد مسكن مهر در قالب پروژه هاي خودمالك، سه جانبه، تعاوني و بافت فرسوده در شهرهاي سراسر استان خبر داد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .