عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رییس جدید هیات شمشیربازی استان گلستان تعیین شد


رییس جدید هیات شمشیربازی استان گلستان تعیین شد

رییس جدید هیات شمشیربازی استان گلستان تعیین شد

 هیات شمشیربازی استان گلستان با برگزاری مجمع انتخابات در حضور مدیرکل و ریاست فدراسیون ، رییس جدید خود را شناخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان:این مجمع روز پنجشنبه در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: شمشیربازی از جمله رشته های دارای استعداد و ظرفیت در گلستان است که رشد مطلوب آن در سال های اخیر ، به کسب افتخارات و موفقیت های فراوان ختم می شود .

دکتر طیبی اظهار کرد : یکی از عواملی که می تواند روند رسیدن به موفقیت شمشیربازی را تسریع کند ، همکاری با آموزش و پرورش برای شناسایی استعدادهای جدید این رشته است .

وی بیان کرد : بخش عمده ای از ورزشکاران حرفه ای، مسیر قهرمانی خود را از مدارس آغاز و انتخاب می کنند که ایجاد علاقه در میان دانش آموزان می تواند به افزایش بیش از پیش شمشیربازان گلستان منجر شود .

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود : با وجود تعداد اندک شمشیربازان گلستان ، قرار گرفتن این رشته در ریل توسعه و پیشرفت ، توقعات ورزش دوستان استان برای رسیدن به عناوین و افتخارات را افزایش داده است .

طیبی ادامه داد : برنامه ریزی بهتر و فعالیت دوچندان و بیشتر ، باید در دستور کار این هیات و همه هیات های ورزشی استان برای کوتاه تر شدن مسیرهای رسیدن به موفقیت قرار بگیرد .

رییس فدراسیون شمشیربازی هم در این جلسه گفت : هم مرز بودن گلستان با کشورهای حاشیه دریای خزر ، فرصت مناسبی برای برقراری تعامل این استان با کشورهای صاحب سبک این منطقه در زمینه توسعه شمشیربازی است .

دکتر باقرزاده اظهار کرد : دعوت از تیم های شمشیربازی این کشورها و برگزاری یک رقابت بین المللی شمشیربازی ، فرصت بسیار مناسبی برای محک زدن توانایی شمشیربازان گلستان و آغازگر راهی نوین و جدید برای رشد این رشته است .

وی ادامه داد : فدراسیون شمشیربازی آماده واگذاری امکانات و ابزار لازم به شمشیربازان گلستانی است و بدون شک حمایت بیشتر از ورزشکاران این استان ، رقم زننده آینده ای بسیار روشن برای شمشیربازی کشور خواهد بود .

در پایان این جلسه و با برگزاری انتخابات از میان دو داوطلب احراز این مسوولیت ، حکیم گلدی زاده ، رییس فعلی این هیات ورزشی با 12 رای از میان 17 رای ماخوذه در مقابل 5 رای رحمان بردی قرنچک ، برای 4 سال دیگر به عنوان رییس جدید هیات شمشیربازی گلستان انتخاب شد .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .