عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین المپیاد ورزش گلستان اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد


اولین المپیاد ورزش گلستان اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد

اولین المپیاد ورزش گلستان اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت : اولین المپیاد ورزش استان با هدف کشف استعدادهای جدید و زمینه سازی برای پرورش و معرفی آن ها به تیم ها و مربیان حرفه ای، اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان:بهمن طیبی در جلسه شورای معاونین اظهار کرد: در این المپیاد بزرگ، ورزشکاران رده سنی نوجوانان در رشته های گوناگون با یکدیگر مسابقه می دهند و همه رقابت های برگزار شده به طور کامل توسط مربیان استعدادیاب رصد خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات و برنامه های بلندمدت ورزش گلستان، اجرای طرح بزرگ استعدادیابی با هدف شناسایی چهره های جدید دارای قابلیت ورود به ورزش حرفه ای است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: در این طرح، مربیان استعدادیاب با حضور در مدارس، ورزشکاران نخبه را شناسایی و آن ها را برای ادامه حضور در ورزش حرفه ای به مربیان کار بلد و متخصص معرفی می کنند.

طیبی ادامه داد: برگزاری المیپاد ورزش استان، یکی از مراحل اجرای طرح استعدادیابی است که در آن ورزشکاران شناسایی شده توان فنی و قابلیت های خود را به معرض نمایش می گذارند.

وی گفت: تداوم در برگزاری طرح های استعدادیابی ، کلید موفقیت ورزش استان دربلند مدت است و می تواند در سال های آینده ورزش گلستان را به یکی از استان های سرآمد در معرفی ورزشکار به تیم های ملی تبدیل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: المپیاد ورزش استان به مدت یک هفته برگزار می شود و هر کدام از شهرهای استان میزبان یکی از رشته های ورزشی خواهد بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .