عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه مشترک مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان و مدیر کل راه آهن شمال شرق


جلسه مشترک مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان و مدیر کل راه آهن شمال شرق

 در راستای اجرایی نمودن آموزش های مهارتی برای قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی مشاغل راه آهن، جلسه مشترکی بین قربانی مدیر کل راه آهن شمال شرق کشور و تیرانداز مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، در این جلسه ابتدا ابوالفضل تیرانداز مدیرکل، با شرح فعالیت های آموزشی در سطح استان، گفت: با توجه به برگزاری آزمون برای جذب نیرو در راه آهن و نیز توانمند کردن این افراد برای اشتغال به کار، آموزش فنی وحرفه ای این آمادگی را دارد تا با همکاری اداره کل راه آهن شمال شرق، دوره های آموزشی مربوطه را برگزار نماید.

 قربانی مدیرکل راه آهن شمال شرق کشور نیز با ابراز خرسندی از این نشست، برگزاری دوره های آموزشی را با توجه به اتمام آزمون جذب نیرو برای پرسنل مربوط به بخش های مختلف راه آهن را یک امر ضروری عنوان نمود و گفت: مطمئنا دو دستگاه در برگزاری دوره های آموزشی می توانند همکاری خوبی داشته و شرکت کنندگان در دوره های آموزشی بتوانند بعد از گذراندن دوره، در بخش مربوط به حوزه کاری خود توانمند شوند.

 در پایان مقرر گردید با همکاری بخش آموزش طرفین، تفاهم نامه ای در راستای برگزاری دوره های آموزشی تدوین و به امضای طرفین برسد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .