عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان


دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان

دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان

 بمنظور گسترش همکاری ها در حوزه های آموزشی و دیگر حوزه ها، نشست مشترکی بین تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان و شکیبافر مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل، در این جلسه با اشاره به اهمیت مصرف صحیح و بهینه آب خصوصا در فصل گرما، گفت: با توجه به اسناد بالا دستی زمینه همکاری ها برای اجرای دوره های آموزشی بصورت مستمر بوجود آمده تا با همکاری هر دو دستگاه بتوان فرهنگ مصرف آب را در بین مردم نهادینه کرد.

 تیرانداز با اشاره به اینکه آموزش سیار روستایی هم از جمله فعالیت های آموزش فنی وحرفه ای است، گفت: در حوزه آموزش های روستایی می توانیم دوره های آموزشی برگزار کنیم.

 شکیبا فر مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان نیز در این جلسه با استقبال از برگزاری دوره های مختلف آموزشی و با تأکید بر اینکه ورود آموزش فنی وحرفه ای به موضوع فرهنگ سازی مصرف بهینه آب کمک بزرگی به ما خواهد کرد، اجرای کلاس های آموزشی در شهرهای زیر مجموعه آب و فاضلاب روستایی را از موارد تأثیرگذار در امر صرفه جویی دانست.

 وی همچنین آموزش برای افراد تأثیرگذار در روستاها را بااهمیت برشمرد و افزود: با برگزاری دوره های آموزشی برای افراد تأثیرگذار در روستاها، دهیاران، شورای روستاها و ... می توانیم تأثیر خوبی در افراد روستائی بگذاریم.

 شکیبافر عدم اطلاعات برای بعضی از مسئولین روستاها در مورد اطلاعات مربوط به آب ها و مسائل مرتبط با آن را نیز از دیگر موارد قابل همکاری با آموزش فنی وحرفه ای عنوان نمود که اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان می تواند با برگزاری دوره های آموزشی خوب و با استفاده از اساتید مجرب این عدم اطلاعات در عموم جامعه را تاحدی کاهش دهد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .