عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جاده خوش ييلاق در دو استان گلستان و سمنان بازگشايي شد/تردد با زنجير چرخ

مديركل راه و شهرسازي گلستان:

جاده خوش ييلاق در دو استان گلستان و سمنان بازگشايي شد/تردد با زنجير چرخ

جاده خوش ييلاق در دو استان گلستان و سمنان بازگشايي شد/تردد با زنجير چرخ

مديركل راه و شهرسازي گلستان از بازگشايي محور آزادشهر به شاهرود(خوش ييلاق) از هر دو سمت استان گلستان و سمنان از ساعت 8 صبح امروز سه شنبه خبر داد و گفت: تردد در اين محور فقط با زنجير چرخ امكان پذير است.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري اظهار كرد: با تلاش ماموران سخت كوش راهداري و همزمان با قطع بارش برف و كولاك و بوران و افزايش ميدان ديد رانندگان عبوري و همچنين با هماهنگي مسوولان راهداري استان سمنان، هم اكنون اين محور از هر دو سمت استان گلستان و سمنان باز است.

وي خاطرنشان كرد: بدليل بارش شديد برف و كولاك و محدود شدن ميدان ديد رانندگان در محورهاي كوهستاني استان از يكشنبه شب گذشته، محور آزادشهر به شاهرود(خوش ييلاق) براي ساعاتي مسدود شده بود.

رستمي با تاكيد بر استفاده از زنجير چرخ براي تردد در محورهاي كوهستاني استان، افزود: با توجه به هشدارهاي هواشناسي مبني بر بارش برف و باران طي روزهاي آينده، رانندگان براي عبور از اين محورها حتما زنجيرچرخ و تجهيزات زمستاني به همراه داشته باشند.

مديركل راه و شهرسازي گلستان رستمي با بيان اينكه در حال حاضر تمام راه هاي استان گلستان باز است و تردد در آنها جريان دارد، گفت: بارش برف در محورهاي كوهستاني استان قطع شده و شرايط جوي آنها نيمه ابري تا تمام ابري گزارش شده است.

رستمي به رانندگان توصيه كرد كه از سفرهاي غيرضروري خودداري كنند و در صورت ضرورت، قبل از سفر از طريق تماس با سامانه جامع گوياي 141 و سامانه پيامكي 1000141 و 5-01732223131 مركز مديريت راه هاي استان گلستان از وضعيت و شرايط جوي حاكم در راه ها به صورت آن لاين و در طول شبانه روز بهره مند شوند.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار كيلومتر بزرگراه، راه اصلي، فرعي و روستايي دارد كه 54 گردنه و يكهزار و 900 كيلومتر آن برفگير است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .