عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زيرسازي و آسفالت حدود 183 كيلومتر از راه هاي روستايي گلستان در دستور كار قرار دارد

مديركل راه و شهرسازي:

زيرسازي و آسفالت حدود 183 كيلومتر از راه هاي روستايي گلستان در دستور كار قرار دارد

زيرسازي و آسفالت حدود 183 كيلومتر از راه هاي روستايي گلستان در دستور كار قرار دارد

مديركل راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد: زيرسازي، بيس و آسفالت حدود 183 كيلومتر از راه هاي روستايي استان در دستور كار قرار گرفته است.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري، افزود: براي اجراي اين عمليات، 182 ميليارد و 520 ميليون ريال اعتبار از محل منابع ملي و استاني در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اينكه عمده راه هاي روستايي بدون آسفالت گلستان در شرق اين استان واقع شده اند، اظهارداشت: از سال 1392 تا به حال 175 كيلومتر آسفالت و 110 كيلومتر اجراي بيس و 75 كيلومتر عمليات زيرسازي راه هاي روستايي در سطح استان انجام شده است.

اين مقام مسوول در گلستان ادامه داد: محور ارتباطي گليداغ به كمرلي در مراوه تپه، محور چالجه قويجق در كلاله، محور ليرو – فرنگ در گاليكش و محور قورچاي نگين شهر و رحيم آباد در آزادشهر از مهمترين محورهاي روستايي هستند كه عمليات آسفالت آنها در سال 94 انجام شده است.

به گفته رستمي، محورهاي گنو و كوچك استاجيق در علي آباد كتول و سايت ميگو در گميشان نيز از محورهاي ديگري هستند كه زيرسازي، بيس و آسفالت آنها در اين مدت از سال جاري به اتمام رسيده است.

وي اضافه كرد: منابع مالي بخش وسيعي از اين پروژه ها هنوز به طور كامل تخصيص نيافته و پيمانكاران حوزه راه و شهرسازي در جهت خدمت به عمران و آباداني استان و تعامل با اداره كل بسياري از اين پروژه ها را در قالب ديون به اجرا درآورده اند.

مديركل راه و شهرسازي گلستان، طول راه هاي روستايي استان را، سه هزار و 500 كيلومتر اعلام كرد و گفت: دو هزار و 501 كيلومتر از آنها كه روستاهاي پرجمعيت را در بر مي گيرد، آسفالته هستند.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار كيلومتر راه دارد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .