عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بسترسازي آسفالت 2 راه روستايي كلاله در حال انجام است


بسترسازي آسفالت 2 راه روستايي كلاله در حال انجام است

بسترسازي آسفالت 2 راه روستايي كلاله در حال انجام است

رئيس اداره راه و شهرسازي كلاله از اجراي عمليات بيس و زيرسازي آسفالت دو راه روستايي"چيشت خوجه لر" و "چروك پيشكمر" از توابع اين شهرستان در شرق استان گلستان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"قاسم دبوري فريماني" در گفت و گويي خبري گفت: محور روستايي چيشت خوجه لر به طول پنج كيلومتر، يك مسيركوهستاني است كه از سال گذشته عمليات زيرسازي و احداث ابنيه فني آن در حال انجام است.

به گفته وي، از محل منابع استاني و تبصره 22 و منابع ملي (تامين قير) حدود 5 /3 كيلومتر از عمليات اجرايي بيس و آسفالت محور و با توجه به شرايط جوي تا پايان سال 94 به پايان خواهد رسيد.

دبوري با بيان اينكه پس از اجراي عمليات زيرسازي، آسفالت محور آغاز خواهد شد، افزود: براي اجراي اين عمليات، شش ميليارد و 400 ميليون ريال منابع مالي مصوب شده است.

وي متذكرشد: با بهره برداري از اين راه بيش از 40 خانوار روستايي از راه مناسب و آسفالته بهره مند خواهند شد.

دبوري درباره زيرسازي و آسفالت راه روستايي "چروك پيشكمر" نيز گفت: اين راه يك كيلومتر طول دارد كه هم اكنون عمليات ترانشه برداري آن شامل خاك برداري و تثبيت بستر و شن ريزي در حجم گسترده در حال انجام است.

به گفته وي، عمليات ترانشه برداري و تثبيت بستر و شن ريزي محور بالغ بر 400 ميليون ريال هزينه در بر داشته است.

دبوري افزود: پيمانكار ساير عمليات اجرايي شامل بيس و آسفالت گرم محور نيز مشخص شده است كه در صورت مساعد بودن شرايط جوي به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وي ادامه داد: با بهره برداري از اين محور نيز حدود 20 خانوار از يك راه با مشخصات شوسه كه قبلا از آن محروم بوده اند، برخوردار مي شوند.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .