عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عیادت مديركل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان از راننده کامیون حادثه دیده

در گراميداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداري:

عیادت مديركل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان از راننده کامیون حادثه دیده

عیادت مديركل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان از راننده کامیون حادثه دیده

 مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان به همراه معاونين و تنی چند از مسئولین تشكل هاي صنفي بخش حمل و نقل جاده اي استان از راننده کامیون حادثه دیده عیادت کرده و ضمن تجليل از خدمات بي شائبه وی در حوزه رانندگی کامیون از خداوند متعال برای ایشان طلب سلامتی و بهبودی نمودند .

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهندس ميقاني مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان در خلال اين ديدارضمن تأكيد بر جايگاه والاي رانندگان و خانواده هاي آنان در صبوري و از خودگذشتگي شان در تحمل دوري ازمنزل افزود: رانندگان سرمايه هاي اصلی حمل و نقل محسوب مي شوند كه اولویت اصلی اداره کل در خصوص رانندگان پیگیری در راستای کاهش مسائل آنان و افزایش بهره وری آنان است .

گفتني است آقای" عبدالقیوم کم" راننده کامیون در حین جابجایی بار برای انجام کاری توقف نموده و هنگام عبور از عرض خیابان توسط خودروی سواری مورد اصابت قرار گرفته و دچار ضایعه در بخش ستون فقرات شده و در این حادثه به نخاع وی آسیب شدید وارد گردید، شایان ذکر است مديركل حمل و نقل و پايانه ها و ساير همراهان علاوه بر ابراز همدردی ودعا برای بهبودی ایشان، مشکلات وی در خصوص مراحل درمان و هزینه های بیمه و ...... را استماع نموده و مساعدت به وی را در دستور کار قرار دادند .

 عیادت مديركل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان از راننده کامیون حادثه دیده

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .