عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهداي بيش از 3000 جلد كتاب از سوي كانون پرورش فكري به مدارس مناطق محروم


اهداي بيش از 3000 جلد كتاب از سوي كانون پرورش فكري به مدارس مناطق محروم

اهداي بيش از 3000 جلد كتاب از سوي كانون پرورش فكري به مدارس مناطق محروم

با اهداي بيش از 3000 جلد كتاب از سوي اداره‌كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، كتاب خانه كلاسي در مدارس روستايي و مناطق محروم شهري اين استان فعال شد.

به گزارش روابط‌عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان و بر اساس تفاهم نامه كانون با معاونت پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش، بخشي از كتاب خانه مدارس روستايي و حاشيه شهر اين استان به كتاب هاي كانوني مجهز شد.

به گفته سيفي مديركل كانون پرورش فكري استان گلستان اهداي كتاب به مدارس با هدف ترويج فرهنگ مطالعه و كتاب خواني و معرفي هرچه بيشتر كانون به دانش آموزان و معلمان از ابتداي سال آغاز شده و با توجه به امضاي تفاهم نامه كانون با معاونت پرورشي آموزش و پرورش اين حركت شتاب بيشتري يافته است.

وي گفت: به منظور آشناسازي دانش آموزان و معلمان و خانواده ها با كانون، مربيان كتاب خانه پستي و سيار روستايي ضمن هماهنگي با دهياران و بخشداران در اين روستاها و مدارس حاشيه شهر حضور يافته و ضمن اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي، هنري و ادبي و مشاركت در برپايي نمايشگاهي از دست ساخته هاي دانش آموزان، كتاب هاي اهدايي را در اختيار مدارس قرار مي دهند.

گفتني است، بخش عمده اي از اين كتاب ها مربوط به آمارگيري مراكز فرهنگي هنري در سال 93 بوده كه براساس مصوبه شوراي فرهنگي استان و با توجه به درخواست هاي ارائه شده در اختيار مدارس و مساجد قرار مي گيرد.

بر اساس اين گزارش تاكنون بيش از 3000 جلد كتاب به مدارس حاشيه شهر و روستايي شهرستان هاي كلاله، گاليكش، دلند و گرگان و مدارسي كه بيشترين تعامل و همكاري را با مراكز فرهنگي هنري ثابت و سيار كانون داشته اند، اهدا شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .