عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قفسه كتاب اولياي كانوني در مراكز فرهنگي هنري كانون پرورش فكري ايجاد مي‌شود


قفسه كتاب اولياي كانوني در مراكز فرهنگي هنري كانون پرورش فكري ايجاد مي‌شود

قفسه كتاب اولياي كانوني در مراكز فرهنگي هنري كانون پرورش فكري ايجاد مي‌شود

با مشاركت ادارات‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و كتابخانه‌هاي عمومي .قفسه كتاب اولياي كانوني در مراكز فرهنگي هنري كانون پرورش فكري ايجاد مي‌شود:

به گزارش روابط عمومي اداره‌كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان و با هدف توسعه فرهنگ مطالعه و كتاب‌خواني و آغاز طرح پويش فصل گرم كتاب، قفسه كتاب اولياي كانوني در مراكز فرهنگي‌هنري كانون ايجاد خواهد شد.

به گفته‌ی سيفي مديركل كانون اين طرح با مشاركت ادارات‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و نهاد كتاب‌خانه‌هاي عمومي به اجرا درآمده و هم‌زمان با اعضاي كودك و نوجوان، والدين آن‌ها نيز از نعمت كتاب برخوردار خواهند شد.

اين مدير فرهنگي غني‌سازي اوقات اولياي اعضا و جلب مشاركت آن‌ها را در فعاليت‌هاي فرهنگي‌هنري از ديگر اهداف راه‌اندازي قفسه كتاب اوليا ذكر نموده و تصريح كرد: تاكنون تعداد ۶۰۰ جلد كتاب از سوي اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي به اين امر اختصاص يافته و نهاد كتاب‌خانه‌هاي عمومي نيز آمادگي خود را براي اهداي كتاب اعلام نموده است.

در همين ارتباط عبدالرحيم سيفي در ديدار با مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان با اهداي لوح تقدير از اين حركت فرهنگي قدرداني نموده و خواستار اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و هنري با عنوان شركاي فرهنگي شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فضيلت مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز با اهداي ديوان مثنوي‌معنوي به مديركل كانون ، كار با كودكان را به استناد احاديث بسيار تاثيرگذار و همانند نقش بر روي سنگ ماندگار دانسته و از آمادگي خود براي اجراي برنامه‌هاي مشترك با كانون پرورش فكري خبر داد.

نشست مشترك كارشناسان فرهنگي و هنري دو نهاد با موضوع بررسي راه‌هاي همكاري از ديگر مباحث مطرح شده در اين نشست بود.

قفسه كتاب اولياي كانوني در مراكز فرهنگي هنري كانون پرورش فكري ايجاد مي‌شود

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .