عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه روابط عمومی وامور فرهنگی در اداره کل میراث فرهنگی تشکیل شد


کارگروه روابط عمومی وامور فرهنگی در اداره کل میراث فرهنگی تشکیل شد

کارگروه روابط عمومی وامور فرهنگی در اداره کل میراث فرهنگی تشکیل شد

در راستای تحقق اهداف روابط عمومی و امور فرهنگی، کارگروه روابط عمومی وامورفرهنگی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی وامور فرهنگی این اداره کل، مدیر کل این دستگاه اجرایی دراین کارگروه ضمن اعلام اینکه فعالیت ها در روابط عمومی باید ممتد، مداوم و طرح‌ريزي شده باشد ، گفت: بی قراری در روابط عمومی و پیگیری های مداوم امور ثمره مطلوبی را فراهم خواهد آورد و عدم انفعال دراین حوزه موجبات پیشرفت اداره کل را ایجاد خواهد کرد.

 ابراهیم کریمی، در ادامه بر بهره مندی مطلوب از تقویم برنامه های روابط عمومی تاکید داشت و به تدوین سند برنامه روابط عمومی و تحلیل محتوای اخبار و اطلاعات دررسانه ها و پاسخگو بودن به رسانه ها اشاره داشت.

 رییس کارگروه روابط عمومی وامور فرهنگی این اداره کل، به برگزاری دوره های آموزشی روابط عمومی و آموزش خبرنویسی برای رابطین روابط عمومی درشهرستان های استان اشاره داشت وگفت: برگزاری نشست های کاری و بررسی اقدامات کاربردی در پیشبرد اهداف روابط عمومی موثر خواهد بود.

 کریمی همچنین بر ایجاد کانال های اطلاع رسانی در شبکه های مجازی تاکید داشت و گفت: ایجاد صفحه اینستاگرام اداره کل در دست اقدام است و این استان به عنوان اولین استان است که این موضوع را پیگیری می کند.

 مدیر کل میراث فرهنگی گلستان همچنین عنوان کرد: همکاری بین بخشی در ارائه اطلاعات مورد نیاز جهت اطلاع رسانی مطلوب موثر است.

 کریمی اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی لازم درراستای تحقق اهداف روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل گام های ارزنده ای برداشته شود.

 در ادامه این نشست ، مدیر روابط عمومی وامور فرهنگی این اداره کل گفت: تلاش مجموعه روابط عمومی به سمت واقع گرایی و بهبود شرایط است و ارائه اطلاعات و آمار صحیح مورد نظر می باشد.

 احمد گلچین همچنین از ایجاد گروه روابط عمومی های استان در شورای روابط عمومی استان خبرداد که مقرر شده روزی یک جاذبه از جذابیت های گردشگری و تاریخی استان معرفی شود.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به راه اندازی سایت این اداره کل، در ادامه مسیر همراهی و همکاری دوسویه را می طلبد تا به صورت سایت مرجع مورد بهره برداری قرار گیرد.

 دبیر این کارگروه در پایان از اعضای این کارگروه در خواست نمود تا سایت اطلاع رسانی این اداره کل را رصد نموده و نواقص را گوشزد نمایند.

 گفتنی است دراین نشست، نظرات وپیشنهاداتی از سوی اعضای کارگروه از جمله: ساماندهی و پیگیری راه اندازی دستگاه بلوتوث درراستای اطلاع رسانی مطلوب، تهیه مجله ها وفصلنامه ها، بررسی مسیرهای دسترسی دربروشورها وکتابچه های اداره کل و تهیه نقشه ها و بروشورهای کاربردی ومطلوب برای گردشگران و همچنین بهره برداری از جذابیت های تاریخی و گردشگری استان جهت تبلیغات کالاهای تجاری ارائه شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .