عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مانور زلزله و مقابله با شرایط اضطراری در گاز گلستان


برگزاری مانور زلزله و مقابله با شرایط اضطراری در گاز گلستان

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان،مانور زلزله و مقابله با شرایط اضطراری با هدف سنجش میزان آمادگی و ارتقای توان عملیاتی واحدهای اجرایی و خدماتی درسطح شهرستان گمیشان با موفقیت اجرا شد.

 به گزارش روابط عمومی،رئیس پدافند غیرعامل و دبیر مدیریت بحران گاز گلستان درخصوص جزئیات برگزاری این مانور گفت: دراین مانور یک روزه که از ساعت 30 /7 صبح آغاز شده و تا ساعت 14 بطول انجامید اکیپ هایی از نیروی انتظامی ،پلیس راهور،جمعیت هلال احمر و آتش نشانی این شرکت را همراهی می کردند.

 سیدجواد میرشاهدهی افزود:خوشبختانه مانور مذکور بر اساس برنامه ریزی انجام شده بصورت منظم اجرا شده و توانستیم به اهداف مورد نظر در راستای سنجش سطح آمادگی نیروها درمقابله با شرایط بحرانی و واکنش مناسب دست یابیم.

 وی ادامه داد:در حاشیه برگزاری مانور،مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان با همراهی تعدادی از اعضای ستاد بحران با حضور در منطقه از مراحل برگزاری مانور و برنامه های در دست اجرا سرکشی و بازدید نموده و از روند انجام مانور ابراز رضایت و از متولیان برگزاری آن و سایر دستگاههای پشتیبان که این شرکت را در برگزاری موفق مانور یاری میرساندند تقدیر کرد.

 میرشاهدهی با بیان اینکه در این رزمایش علاوه بر کارکنان عملیاتی شهرستان گمیشان ، گروههایی از شهرستانهای معین کردکوی ، آق قلا و بندر ترکمن نیز حضور داشتند تصریح کرد:پس از اتمام مانور ، ضمن اقامه نماز جماعت ، جلسه ارزیابی نیز باحضور معاون امور بهره برداری ،معاون فرماندار گمیشان ، بخشدار و تنی چند از مدیران منطقه تشکیل شد که در این جلسه مهندس امین ا... قندی معاون امور بهره برداری گاز گلستان با تقدیر از برگزاری مطلوب مانور،رهنمودهای ارزشمندی ارائه نمودند.

 رئیس پدافند غیرعامل و دبیر مدیریت بحران گاز گلستان درخاتمه گفت:درپایان جلسه ارزیابی نیز معاون فرماندار گمیشان نیز از مهندس جمال لیوانی مدیرعامل گازگلستان و دست اندرکاران برگزاری این مانور تقدیر نموده و انجام اینگونه مانورها و استمرار آن را جهت مدیریت مطلوب شرایط بحرانی بویژه بلایای طبیعی بسیار مهم خواند و بر آمادگی شهرستان جهت هر نوع همکاری در سنوات آینده تاکید کرد.

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .