عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مانورمواجهه باکمبود منابع انرژی وجابجایی شبکه درشهرستان آق قلا استان گلستان برگزارشد


مانورمواجهه باکمبود منابع انرژی وجابجایی شبکه درشهرستان آق قلا استان گلستان برگزارشد

  به گزارش روابط عمومی رئیس پدافندغیرعامل گازگلستان درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت از برگزاری موفق مانور مواجهه با کمبود منابع انرژی و جابجایی شبکه در شهرستان آق قلا خبرداد.

سیدجواد میرشاهدهی گفت:این مانوربا همکاری شهرهای معین گرگان و بندر ترکمن انجام گرفته که در این راستا با توجه به برنامه ریزی صورت پذیرفته آمادگران از طریق ولو هاي دو طرف پل جريان گاز لوله واسط طرفين پل را قطع مي نمایند که این فرآیند تحت مانوری واقعی برنامه ریزی و اجرا گردید.

 وی افزود:درادامه پس از قطع جریان گاز عمل تخلیه گاز انجام گردید تاشرایط برای اجرای عملیات جوشکاری آماده باشد.

  میرشاهدهی ادامه داد:پس از اجرای جوشکاری ، کار برشکاری نیز اجرا شد و سپس مراحل جوشکاری ،رادیوگرافی ، تزریق گاز و وصل گاز مشترکین با موفقیت انجام شد.

دیبر کمیته بحران گاز گلستان تصریح کرد: طی برنامه ریزی های بعمل آمده مقرر شد تا این عملیات با سرعت ، دقت بالا و بدون حادثه اجرا شود که خوشبختانه همکاری مسئولین منطقه بسیار مطلوب بوده و توانستیم این پروژه را که مانوری واقعی بوده را در کمتر از زمان تعیین شده اجرا نمائیم و به کلیه اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.

  میرشاهدهی درادامه گفت:بطور قطع انجام هرمانوری مزایایی بهمراه دارد لذا هدف اصلي برگزاري مانور سنجش میزان آمادگی و ارتقای توان عملیاتی واحدهای اجرایی و خدماتی و آمادگي در برابر حوادث و حفظ آرامش روحي و رواني می باشد

 رئیس پدافند غیرعامل گاز گلستان در خاتمه از مساعدت مدیرعامل و همکاری بسیار خوب کارکنان شرکت و اکیپ هایی از نیروی انتظامی ،پلیس راهور،جمعیت هلال احمر و آتش نشانی که این شرکت را همراهی کردند تشکر نمود.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .