عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هدف ما در سال جاري كاهش 10 درصد تلفات جاده اي كشور است

رئيس سازمان راهداري:

هدف ما در سال جاري كاهش 10 درصد تلفات جاده اي كشور است

هدف ما در سال جاري كاهش 10 درصد تلفات جاده اي كشور است

معاون وزير راه و شهرسازی و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور گفت: در سال جاری هدف گذاری ما برای سوانح رانندگی، کاهش 10 درصد تلفات در سطح جاده های کشور است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، "داود كشاورزيان" در حاشيه بازديد از راه هاي گلستان افزود: هر چند در سال گذشته این برنامه به طور کامل محقق نشد ولی ما موفق به کاهش شش درصدی تلفات شدیم که امسال به دنبال تحقق کامل این برنامه هستیم.

وی با اشاره به برنامه هاي ديگر اين سازمان در سال جاري، ادامه داد: هوشمندسازی ایمنی جاده ها از مهم ترین برنامه سازمان حمل و نقل و راهداری کشور است كه براي همين منظور، تفاهمنامه اي در سال هاي قبل بین وزارت راه و شهرسازی و ارتباطات منعقد شده و تمام مسیرهای کشور زیر چتر دیتا قرار گرفته و برای نصب دوربین نظارت تصویری مشکلی وجود ندارد.

كشاورزيان، نگهداری از راه ها و ابنیه را، مهم ترین کار سازمان حمل ونقل و راهداری کل کشور دانست و اظهارکرد: برای اجرای طرح نگهداری راه ها و ابنیه 210 هزار کیلومتر از مسیرهای کشور نیاز به شش تا هفت هزار میلیارد ریال اعتبار است.

به گفته وی اگرچه تامین این میزان اعتبار به علت محدودیت اعتباردولتی دشوار بود، ولی سازمان حمل و نقل و راهداری در هر شرایطی خود را ملزم به نگهداری جاده ها می داند.

رئيس سازمان راهداري كشور بمنظور بررسي وضعيت راه هاي گلستان و مرز اينچه برون به اتفاق هيئتي به استان سفر كرد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان به همراه ديگر مسوولان استاني و شهرستاني، معاون وزير راه و شهرسازي را در اين سفر همراهي مي كردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .