عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلفات جاده اي گلستان با اجراي طرح راهداري تابستانه 14 درصد كاهش يافت

مدير راهداري راه و شهرسازي:

تلفات جاده اي گلستان با اجراي طرح راهداري تابستانه 14 درصد كاهش يافت

تلفات جاده اي گلستان با اجراي طرح راهداري تابستانه 14 درصد كاهش يافت

مديريت راهداري راه و شهرسازي گلستان گفت: ارزيابي هاي به عمل آمده نشان داده كه تلفات جاده اي استان در طول اجراي طرح راهداري تابستانه امسال 14 درصد كاهش داشته است.

به گزارش روز پنجشنبه اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "عادل مصدقي" در جلسه شوراي راهداري به منظور جمع بندي طرح راهداري تابستانه سال 94، افزود: طرح راهداري تابستانه امسال به جهت عمل به مفاد شيوه نامه ابلاغي و شاخص هاي تعريف شده از سوي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور و همچنين تاثير آن در كاهش تصادفات و حوادث رانندگي، مورد رضايت كاربران جاده ها و مسوولان كشور و استان بوده است.

وي با اشاره به اينكه در اين طرح، تمام تلاش عوامل و نيروهاي راهداري بر ايمن سازي و ارتقاي فرهنگ ايمني جاده ها بوده، اجراي عمليات اصلاحي در طول طرح و همفكري و هماهنگي با دستگاههاي خدمات رسان ستاد طرح خدمات سفر و كميسيون اجرايي مديريت حمل و نقل استان را از عوامل ديگر موفقيت راهداري تابستانه امسال بيان كرد.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان خاطرنشان كرد: طرح راهداري تابستان از تيرماه سال جاري در سطح سه هزار و يكصد كيلومتر از راه هاي استان اجرا شد و در طول اجراي آن، 103 نقطه پرحادثه و 115 سرعت گير آسيب ديده استان، اصلاح و 53 هزار و 353 متر مربع از آسفالت هاي استان، لكه گيري شد.

مصدقي ادامه داد: احداث 27 هزار و 404 متر طول كانال، رفع پنج هزار و 915 كيلومتر شانه راه، تنقيه و بازگشايي دهانه 336 دستگاه پل، جمع آوري دو هزار و 392 عدد تابلوي فرسوده و جلوگيري از فعاليت دو هزار و 275 دستفروش حاشيه راه هاي استان از اقدامات انجام شده ديگر در اين طرح بوده است.

به گفته وي، مجموع اين عمليات با استفاده از توان 326 نيروي راهدار و 111 دستگاه ماشين آلات در قالب 34 اكيپ و 22 گشت راهداري انجام شد تا خدمات مطلوب و موثري به مسافران ارائه شود و تلفات جاده اي و هزينه هاي مادي و معنوي ناشي از آن كاهش يابد.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به در پيش بودن فصول سرد سال، خواهان آمادگي نيروهاي راهداري براي اجراي طرح راهداري زمستانه شد و از آنان خواست كه در تعامل با دستگاههاي خدمات رسان براي ذخيره سازي سوخت، نمك و شن، تجهيز راهدارخانه ها و استفاده از ظرفيت دهياري ها و شوراي روستاها اقدام كنند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .